Ga naar inhoud

Alternatief voor Quik Detailer van Meg.


Mausey

Aanbevolen berichten

Bij de action ja? Dan gaan we daar binnenkort eens even langs..... even shoppen.... toch geweldig wat je daar allemaal kan kopen tegen dumpprijsjes zeg :mrgreen:

 

ja weet het niet zeker hoor.

maar bv bij de ah heb je het volgens mij ook voor je strijkijzer enz.

en desnoods haal je bij mij een liter op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad kruidvat en action, sommige doe het zelf winkels hebben het ook.

 

soft is zachter dan regular,

waarom zo je voor een zachte of harde kiezen?

met een zachte klei heb je nog minder kans op maring (naar mijn idee is de lube hier het meest belangrijke in)

maar je haalt ook minder vuil van de lak af. (dus eigenlijk voor degene die ieder 6 weken zijn auto met klei behandeld, de super jeuker :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een condenswasdroger hebt kan je het water wat in de opvangbak terecht komt ook gebruiken, het is als het ware ook gedemineraliseerd

 

klopt maar er zitten wel andere stoffen in, ruik er maar eens aan.

ooit dacht ik dat het een mooie vervanger was voor osmose water, nou je vissen vinden het niet fijn :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een condenswasdroger hebt kan je het water wat in de opvangbak terecht komt ook gebruiken, het is als het ware ook gedemineraliseerd

 

klopt maar er zitten wel andere stoffen in, ruik er maar eens aan.

ooit dacht ik dat het een mooie vervanger was voor osmose water, nou je vissen vinden het niet fijn :embarassed:

Werden je goudvissen groen dan? :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een condenswasdroger hebt kan je het water wat in de opvangbak terecht komt ook gebruiken, het is als het ware ook gedemineraliseerd

 

klopt maar er zitten wel andere stoffen in, ruik er maar eens aan.

ooit dacht ik dat het een mooie vervanger was voor osmose water, nou je vissen vinden het niet fijn :embarassed:

Werden je goudvissen groen dan? :mrgreen:

 

nee, ze gingen drijven. :( en het waren geen goudvissen, die hebben minder last van de water kwaliteit dan subtropische en tropisch vissen uit de zuid Amerika (maanvissen, kardinalen etc)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik eigenlijk alles van meg. vind het fijn spul om mee te werken. De Passie mag wel wat kosten zolang ie maar glimt na tevredenheid! ;)

 

Belangrijkste dat jij tevreden bent over wat het doet!! of je nou meg, smartwax, PB, dodo,lidle of ieder ander merk pakt het gaat om het resultaat wat jij ermee wil halen. :wink:(ik vindt meg ook lekker werken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja goed ik weet dat de rest zijn ding doet maar ik ben begonnen met meg. op de Vento en dat is mij zeer goed bevallen dus hou ik mij daaraan vast. Ik sta natuurlijk open voor alternatieven op dit gebied zolang ik er maar tevreden mee ben en ik denk dat iedereen op dit gebied er het zelfde over denkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden