Ga naar inhoud

Stalen velgen ET 37 onder sportline


GJ

Aanbevolen berichten

195/65/15 is een bandenmaat, geen velgmaat. Aan de bandenmaat te zien zal het wel 6j zijn met een ET 37. Als er volgens het boekje 16 inch onder moet dan past het niet maar ik betijfel of een 1.8t van 2002 de 312mm schijven heeft maar de gewone 288mm schijven, daaronder past wel een 15 inch.

 

Dus opmeten de diameter van de remschijf, is het 288mm dan past 15 inch wel dacht ik zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

195/65/15 is een bandenmaat, geen velgmaat. Aan de bandenmaat te zien zal het wel 6j zijn met een ET 37. Als er volgens het boekje 16 inch onder moet dan past het niet maar ik betijfel of een 1.8t van 2002 de 312mm schijven heeft maar de gewone 288mm schijven, daaronder past wel een 15 inch.

 

Dus opmeten de diameter van de remschijf, is het 288mm dan past 15 inch wel dacht ik zo.

 

Of je kijkt ff wat voor velgen je zelf eronder hebt;)

 

Hoeveel inch :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

195/65/15 is een bandenmaat, geen velgmaat. Aan de bandenmaat te zien zal het wel 6j zijn met een ET 37. Als er volgens het boekje 16 inch onder moet dan past het niet maar ik betijfel of een 1.8t van 2002 de 312mm schijven heeft maar de gewone 288mm schijven, daaronder past wel een 15 inch.

 

Dus opmeten de diameter van de remschijf, is het 288mm dan past 15 inch wel dacht ik zo.

 

Klopt wat je schrijft ik heb bij mijn vorige sportline de remmen gemeten (96kw tdi) die had 312 mm schijven. Heb nu een highline maar het onderstel van een sportline is fijner, begrijp ook niet waarom onder de highline niet hetzelfde zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet volgens autoweek passen.

 

ONDERSTEL

aandrijving voor

wielophanging voor onafh., McPherson

wielophanging achter multilink

vering voor schroefveren

vering achter schroefveren

stabilisator voor ja

stabilisator achter ja

remmen voor gev. schijven, 288 mm

remmen achter schijven, 245 mm

bandenmaat 205/55R16

draaicirkel 11,4 m

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden