Ga naar inhoud
  • 0

Heb ik bedrading speakers achterportieren?


ElRonno

Vraag

Een steeds terugkomende vraag die ik al in meerdere threads heb zien opduiken: Heb ik bedrading voor speakers in de achterportieren? :?:

 

Omdat het antwoord me nog niet compleet is neem ik de vrijheid er een thread voor aan te maken. :P

 

De tip die ik las (http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?t=16908&postdays=0&postorder=asc&highlight=kabel&start=0) om bij het deurrubber te kijken heb ik opgevolgd. In deze thread staat alleen een foto van de binnenkant van het portier, maar mooier is het om te weten voor je een portier openschroeft. :roll:

 

Hieronder een foto van de draden achter het deurrubber. Betekenen de bruine draden, die verdacht veel lijken op die aan de achterkant van mijn radio, dat er speakerbedrading zit? :book:

 

Hoewel ik voorzichtig te werk ging heb ik wel de klemmetjes van de plastic bevestigingsring gebroken. :bash: Zeker plasticmoeheid. Volgens mijn eerste dappere poging in ETKA is dat Part Number 8D0 937 545 E, 'bracket for connector housing b-pillar'.

post-2703-1423822098,0528_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Achteraf gemonteerd? Toch zitter er achterin echt geen speakers. Het tweeterrooster is open en daarachter is het leeg en het wooferrooster is dicht. Dat iemand speakers weer verwijderd kan ik begrijpen, maar om dan het rooster weer te vervangen door een dichte... crosseyed2.gif

 

Als het weer mooi weer is ga ik zowiezo het portier openschroeven natuurlijk, maar het is toch wel leuk om een beetje te speculeren en door middel van de draden te diagnosticeren wat er nu precies zit... clown1.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Precies! VW levert de auto af met alléén draden IN het stekkerblok (anders hadden ze dat blok ook niet hoeven maken nietwaar?)

 

Zo'n deurpaneeltje is snel verwijderd, (ff voorzichtig voor nog meer plasticmoeheid!!) en dan weet je een hoop meer.

 

Blijkbaar was de vorige eigenaar aan de speakers gehecht....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ah ok... dan zullen het wel speaker kabeltjes zijn...

 

Of heb je ergens geheime uitklapbare vleugeltjes zitten ofzo ?

You talking to me? :lol:

Kijk

35k4cqf.jpg

die bovenste vindt je als hij al voorbereid is in de fabriek. Ik bedoel de stekker aansluiting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden