Ga naar inhoud
  • 0

inbouwen bandenspanning ssensoren


Pakico

Vraag

Hallo ben aan het kijken om de bandenspannings sensoren in mijn passat 3c te zetten. Ik loop nu tegen iets aan waar ik zo 1, 2, 3 niet het antwoord op weet. Mijn passat is van 08 2006 maar als ik via etka de items bij elkaar zoek vwb de nummers zie ik dat er 2 sensoren zijn de 433 Mhz en de 315 Mhz.

Wie kan mij vertellen hoe ik hier achter kom en is het een en ander terug te vinden met bijv vagcom.

En waar moet de auto aan voldoen.

 

Mvgr Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je geen schakelaar rechts-boven in de console hebt met als symbool een band (in doorsnede) dan heb je geen bandenspanningskontrole, niet de simpele en niet de uitgebreide versie, ze gebruiken allebei die schakelaar om te initialiseren als je de juiste spanning hebt ingesteld, of te resetten na een bandenwissel...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok duidelijk maar houd dat in dat het er helemaal niet in past of moet ik de 4 sensoren hebben met de schakelaar ? En wat bedoel je precies met de simpele en de uitgebreide uitvoering ?

Als het wel achteraf wel kan worden ingebouwd welke zou ik dan moeten hebben en wat moet er allemaal veranderd worden buiten de sensoren en de aansturingsknop om.

 

Gr Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden