Ga naar inhoud

afscheid


artofnemesis

Aanbevolen berichten

Graag wil ik jullie allen die mij ooit hebben geholpen met troubleshooten van problemen met m'n Passie, van harte bedanken. Vorige week woensdag heeft m'n zwarte 1.9TDI met 262dkm op de teller de geest gegeven. Reanimatie mocht niet meer baten, inmiddels is de Passat ook verkocht. Helaas geen nieuwe Passat meer gekocht maar een Volvo V40 (ook leuk, maar voelt stiekem een beetje als verraad :|)

 

Maar toch; ik zal nog altijd met weemoed weer terugdenken als ik een Passie zie rijden :) (dus mocht je iemand vanuit een v40 als een idioot zien zwaaien, misschien ben ik het wel :lol: )

 

Bedankt iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een V40 lijkt me ook geen straf om in te rijden. Ik zie dat het hier ook om een AHU blok gaat, die van mij is vorig jaar bij 272dkm kapot gelopen, weet je de oorzaak? bij mij was het een klepstoter die ervoorzorgde dat er een klepsteel afbrak en de klep in het blok terecht kwam :cry: . suc6 verder :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die v40 is zeker geen straf :D

 

Eerlijk gezegd weet ik niet precies wat de oorzaak is geweest, ik trof wel een behoorlijke hoeveelheid gelekte olie aan en z'n laatste adem klonk als een heel harde ratel. Later nog eens geprobeerd te starten, toen klonk het alsof 'ie op anderhalve cilinder liep :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden