Ga naar inhoud

  • 0

Plaats Hier je Leuke zomerslofjes 2011


Fai

Vraag

:arrow: Mischien is het een leuk idee als iedereen die al zomerslofjes 2011

eronder heeft zitten of nog gaat doen hier een foto van gaat plaatsen voor VWpassat.nl :?:

al vast die mijne

Groetjes Fai

post-13179-1423825643,3642_thumb.jpg

post-13179-1423825643,4579_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 139
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0
vanaf eind deze maand de 19" VW Lugano's (imitatie, rij veel te veel stoeprand schade :wink:).

[attachment=0]rder21.jpg[/attachment]

Zal nog ff fotoke maken als ik ze gemonteerd heb...

Rijlesje nemen misschien? :lol:

 

Zodra mn wielen zijn omgezet zal ik ook een foto maken (al dan niet met nieuwe dan ik nu heb :roll: )

tsja, hoe ik het voor elkaar krijg.... heb ook het vermoeden dat m'n vriendin wat stoeprandschade gereden heeft... ze rijdt bijna nooit in mijn auto, maar ze ramde 2 weken terug ook ff 2 meter de stoeprand met de winterwielen :angry: Deze moeten toch gespoten worden en ze heeft even geholpen om de blanke lak te verwijderen.....

 

Naja, heb haar al gewaarschuwd dat ze niet meer in mijn auto mag als de 19" erop liggen... heb niet voor niets voor haar een auto gekocht!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
vanaf eind deze maand de 19" VW Lugano's (imitatie, rij veel te veel stoeprand schade :wink:).

[attachment=0]rder21.jpg[/attachment]

Zal nog ff fotoke maken als ik ze gemonteerd heb...

Rijlesje nemen misschien? :lol:

 

Zodra mn wielen zijn omgezet zal ik ook een foto maken (al dan niet met nieuwe dan ik nu heb :roll: )

tsja, hoe ik het voor elkaar krijg.... heb ook het vermoeden dat m'n vriendin wat stoeprandschade gereden heeft... ze rijdt bijna nooit in mijn auto, maar ze ramde 2 weken terug ook ff 2 meter de stoeprand met de winterwielen :angry: Deze moeten toch gespoten worden en ze heeft even geholpen om de blanke lak te verwijderen.....

 

Naja, heb haar al gewaarschuwd dat ze niet meer in mijn auto mag als de 19" erop liggen... heb niet voor niets voor haar een auto gekocht!!!!!

Ik zag laatst bij mij ook een plek op et wiel linksvoor, super vers... kan me bijgod niet meer herinneren waar ik dan iets geraakt zou moeten hebben....

 

Vrouwen schijnen er overigens ook goed in te zijn... lastig om te leren hoe breed een auto is ofzo. Altijd een auto geven met kleine velgjes en flink wat rubber :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ze heeft in de winter 14" en zomer 16".... Zelfs wieldop van de 14" rijdt ze aan flarden. De 16" heeft ze nog als nieuw!

ok en waar zijn de fotos :!::!::mrgreen::mrgreen:

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hierbij mij zomerslofjes,

 

Zaterdag 12 maart de interlagos 17 inch met winterbanden er onderweg

 

post-10875-1423825656,754_thumb.jpg

 

en de 18 inch R32 imitatie er onder (zat onder de auto bij aankoop) weliswaar foto van vorig jaar maar wel dezelfde velgen.

Foto is van de tweede keer dat de passat als trouwauto is gebruikt.

En ja ook zelf 2 keer chauffeur geweest.(maar niet 2 x getrouwd :) )

 

post-10875-1423825655,6603_thumb.jpg

 

Daan, jou velgen vind ik fantastisch, welk merk is dat of zijn het originele?

 

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
te gekke wielen, heb ik ook nog over getwijfeld, maar is mooier onder een donkere auto dan een lichte.... Staat m goed! Misschien een beetje zakken nog :D

Daar ben ik nog over aan het nadenken maar ik heb nog geen idee naar welke schroefset ik moet gaan om de auto naar beneden te halen en comfort wat ik nu heb te behouden maar dat is misschien iets voor een ander topic :D

 

gr bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vooruit, de zomerslofjes van m'n Passat Athene Sport. Voor de echte OEM freaks! :mrgreen:

 

file.php?id=14487

 

Ik denk dat ze er morgen weer onder gaan. Hij stond nog ff op winterbanden omdat die een keurig profiel hebben en daarmee issie vandaag weer door de APK + onderhoud gefietst zonder opmerkingen over weinig profiel enzo :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden