Ga naar inhoud

RS4 RS6 look-a-like VELGEN


twanos

Aanbevolen berichten

Hoi, ff een vraagje, ik ben op zoek naar een set rs velgen voor onder mijn passat 18T variant (lichtbl. met.). Persoonlijk vind ik rs4 of 6 velgen het mooiste. ik denk aan 17 inch en heel misschien 18 inch vanwege het comfort toch te houden.

 

Maar orginele zijn me te duur (ik word binnenkort vader, vandaar pampers/pampers...) maar look-a-likes zijn hebben soms een goedkope uitstraling (veel glans, of plastic muk) wie weet er een goed adresje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Monteren is toch niet zo moeilijk?. Ik had ze verleden maand al gekocht bij wheels-online maar n.a.v jou (Rogerpassat) heb ik ook een prijs opgevraagd bij reedijk om te checken of ze goedkoper zijn want voor de zomer wil ik ook nog andere velgen hebben. Ik denk dat ik bij wheels-online blijf. Dit is de eerste firma die me wielen zonder bibbers kon geven en voor een veeeeeeeeel mindere prijs dan ik voorheen betaalde bij de BETERE SPECIAALZAKEN

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zorg dat a-merk banden neemt, banden kunnen het weggedrag van je auto maken of breken en op veiligheid moet je niet besparen. Ook bij velgen is het zo goedkoop is vaak duurkoop! Snel krom en lak laat los. Heb zelf goede ervaringen met Arends Banden Service in Loenersloot. Lid van Eurotyre groep. WWW.ARENDSBANDEN.NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

@marco. Betekent dit dat alle aanbieders hierboven in jou ogen dan slechte kwaliteit leveren?? Kan ik me toch haast niet voorstellen.

 

@allen. Over een paar maandjes zoek ik een set, twijfel tussen 17 en 18 inch. Rij je de 18 inch niet snel aan gort? Als ik de prijzen op de sites zo zie kun je tussen 700 en 800 al een mooie set kopen. Ik blijf trouwens de RS-4 één van de allermooiste vinden, ook al rijdt de halve wereld er mee rond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onder mijn 3c ook de RS4, blijft in mijn optiek helemaal top. Heb ze bij Leosautoservice in Dirksland gekocht. Was voor 18" met ContiSC3

in 235/40/18 1225 euries lichter....Verder alles ok. Had onder mijn 3BG een 17" wiel. model cup2 met 225/45/17 wat ik zelf ook nog steeds erg mooi vind. Aardige bijkomstigheid: een cupwiel maakt verder erg makelijk schoon! :-)

post-2471-1423822096,5685_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden