Ga naar inhoud
  • 0

Regensensor defect=>terug naar normale interval mogelijk?


Jeroen D

Vraag

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Afentoe plaatsen ze een ruit met een verkeerde sensor erin, zo doet de Regensensor/interval ook helemaal niks meer, heb het laatst gehad bij een MB. wat hebben de gelukzoekers bij het ***glasbedrijf*** gedaan het stekkertje gewoon eruit getrokken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Afentoe plaatsen ze een ruit met een verkeerde sensor erin, zo doet de Regensensor/interval ook helemaal niks meer, heb het laatst gehad bij een MB. wat hebben de gelukzoekers bij het ***glasbedrijf*** gedaan het stekkertje gewoon eruit getrokken !

Hoi ik heb het zelf ook mee gemaakt dat ik een nieuwe voor ruit kreeg maar voor af vroeg de vrouw aan mij of ik een regensensor heb, dus ik denk dat dat het probleem is dat ie dat niet hebt doorgegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

even voor de duidelijkheid, bij een 3 bg wordt de regensensor niet vervangen, maar gewoon overgeplaatst naar de nieuwe ruit, ze doen dan een soort gel tussen de sensor en de ruit, en dan moet alles weer werken.

bij mij was het na vervanging van de ruit 1 groot drama, en uiteidelijk heeft de dealer een nieuwe sensor geplaatst (ruit was door carglass geplaatst).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oh dat wist ik niet, bij mij hadden ze gevraagd of ik een sensor in het ruit had, want anders moest ik 3 uurtjes later komen, want anders zouden ze een ruit plaatsen zonder de sensor.

Ik zo eerlijk dat ik ben, "nee hoor, die heb ik niet nodig" :bash: ik heb er achteraf wel spijt van, en ja was ook bij carglas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Oh dat wist ik niet, bij mij hadden ze gevraagd of ik een sensor in het ruit had, want anders moest ik 3 uurtjes later komen, want anders zouden ze een ruit plaatsen zonder de sensor.

Ik zo eerlijk dat ik ben, "nee hoor, die heb ik niet nodig" :bash: ik heb er achteraf wel spijt van, en ja was ook bij carglas.

 

Had toch geen zin gehad.. want je spiegel kan dat toch niet..

Als je een andere ruit krijgt dan zit er gewoon een ander plakkertje op de ruit (een grotere voor met spiegel verwarming) om de spiegel daar op te bevestigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden