Ga naar inhoud

Met een witte blijf je zitten


Dino-tjuh

Aanbevolen berichten

Ik zou voor de touran geen witte kiezen. M'n ouders hebben er een en de zijkant en achterkant worden erg snel vuil, veel sneller dan de passat.

 

wordt een witte sneller vies dan een andere kleur? :roll:

 

:mrgreen:

 

ik kom bijna een dag een witte 3c tegen. ziet er goed uit in wit.

en touran die jereon laat zien zien er ook spec uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wit is tof,Heb eens een witte golf variant grijs kenteken gehad. Van boompers meppel. Die was half wit half grijs half geel, beetje opel garage kleur? Bah bah bah,.

Die heb ik helemaal klaar gemaakt en een Mercedes wit erover heen laten spuiten. Amg had toen echt spier wit,

ik vond het echt heel gaaf toen, en nog. Maar das een jaar of 8 terug, dus was beginner in deze mode zal ik maar zeggen :embarassed::embarassed: hahahah Nee wit is heel mooi en kun je bij meeste modellen wel lekker fris aan houden, leuk setje lm velgen en idd wat zakken kun je tinten van wit en zwarte delen hel mooi accentueren {ofzo} Maar helemaal mijn dien, had eerder ook gekeken naar een bg in het wit, maar had een dikke antenne voet midden voor op het dak. Helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf in het verleden een witte Golf 2 gehad, ik heb indertijd moeten leuren om de auto ergens te kunnen inruilen. De zaak van m'n broer moest een extra toeslag betalen om witte lease-auto's te willen rijden. Reden van de leasemaatschappij: "Wit is een hype op dit moment". Na twee witte auto's ben ik wel klaar met de kleur wit. En of je nu een witte, een zwarte of een grijze auto hebt, smerig worden ze allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor de touran geen witte kiezen. M'n ouders hebben er een en de zijkant en achterkant worden erg snel vuil, veel sneller dan de passat.

 

wordt een witte sneller vies dan een andere kleur? :roll:

 

:mrgreen:

 

ik kom bijna een dag een witte 3c tegen. ziet er goed uit in wit.

en touran die jereon laat zien zien er ook spec uit.

 

Iedere lichte auto zie je vuil op.

Maar door de vormgeving op een of andere manier spat het eerder op tegen de zijkant van de touran als van de 3BG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan uit eigen ervaring en vergelijk met collega's zeggen dat een witte auto langer schoon blijft als een zwarte.

 

Daar wil ik wel even bij zeggen dat de mijne extreem gekleid / gepolished en gewaxed + topping staat. Water loopt er extreem vanaf en vuil hecht zeer moeilijk. Ideaal. dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden