Ga naar inhoud

Laadruimte Passat variant 2000


Joers

Aanbevolen berichten

He beste mensen,

 

Ik heb een wellicht vreemde vraag.

Mijn vrouw moet een kast opgehaald hebben bij Ikea (haar hobbyzolder moet heringericht). De verpakkingsmaat van deze kast is 200 cm x 45 cm x 30 cm. (en dat dus twee keer want vrouwlief moet er twee hebben!) Daarnaast nog wat andere spullen, zoals kastdeurtjes en lades. maar die nemen geen ruimte in.

Heeft iemand van jullie ervaring met het vervoeren van lange spullen in een Variant? Als ik de achterbank plat gooi en de passagiersstoel enigzins plat leg, moet ik toch (denk ik) toch 2 meter kunnen halen.

 

Beetje kut als ik bij Ikea sta en alles heb afgerekend en dan moet concluderen dat ik de helft niet mee terug kan nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook wel eens een bed + matras van 2 meter ingeschoven, met de klep dicht. Toen kon er alleen geen bijrijder meer mee en zat ik zelf ook niet zo comfortabel meer achter 't stuur. Maar 2 van die pakketten die jij aangeeft moet zeker kunnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

op de website van ikea geven ze ook de maten van de verpakking aan

 

 

ik heb onlangs nog een bed voor mijn dochter gehaald

doos was 210 bij 105 en een lattenbodem van 200x90

 

had doos op de hoofdsteunen gelegd, moest met iets scheef hoofd naar huis rijden :mrgreen: , maar klep kon dicht

 

bij lange smalle pakketten idd de bijrijdershoofdstuen verwijderen en die stoel helemaal achterover draaien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou alleen de zitting van de achterbank niet omklappen, scheelt je toch weer 10 cm lengte. Als je dan de passagiersstoel helemaal naar voren schuift kun je er ruim 2 meter in kwijt en kan je vrouw ook nog op die bijrijdersstoel mee (als ze niet al te lange benen heeft). Is wel niet erg comfortabel meer, maar ja, zij wil toch die kasten? :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden