Ga naar inhoud

ALcantara


edraket

Aanbevolen berichten

Hoi Passatvrienden,

 

Ik heb een Highline met half leder/half alcantara interieur. Het alcantara gedeelte van de bestuurdersstoel is niet mooi egaal meer, maar is een beetje ruw aan het worden. Weet iemand een manier om het alcantara te behandelen zodat het weer netjes wordt?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Edrakat, ik heb zelf ook half leder / half alcantara. Alcantara kan je haast niet mooi krijgen als het ruw is geworden. Het is een hoogwaardige stof (geen leer) en is normaal gesproken makkelijk schoon te krijgen maar niet meer netjes glad. Bij mij heeft de dealer voordat ik de auto kocht een stuk laten vervangen omdat het ook ruw was geworden. Misschien een idee om eens te kijken wat het kost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij een meubel boer hier in de buurt al eens gehaard dat hij zei dat je alcantara na het wassen (alleen met water of met alkalivrije zeep) altijd even met een zachter borstel moet na borstelen...

Ik weet niet of dit ook bij autobekleding moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knippen en scheren dan maar?

Even een afspraak bij de kapsalon maken en als ze dan zegt:"gaat u maar in de stoel zitten", zeg jij doodleuk dat je passat daar niet in past ;)

Misschien een idee om eens een alcantara meeting te houden voor de deur van mijn schoonmoeders kapsalon.

Ik denk dat ze zich helemaal de t@ring schrikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden