Ga naar inhoud
  • 0

Een mooie velg voor een 3C variant?


3errors

Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het gaat erom wat jij er van vindt niet ik, maar ik vindt het op de shop wel mooi staan. Maar je hebt daarbij de auto ook erg laag gezet: ga jij de auto ook op die hoogte zetten of staat de auto hoger? Als de auto hoger staat, maak dan een shop op de juiste hoogte, dat maakt vaak veel verschil in uitstraling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het gaat erom wat jij er van vindt niet ik, maar ik vindt het op de shop wel mooi staan. Maar je hebt daarbij de auto ook erg laag gezet: ga jij de auto ook op die hoogte zetten of staat de auto hoger? Als de auto hoger staat, maak dan een shop op de juiste hoogte, dat maakt vaak veel verschil in uitstraling.

 

 

Ik volg marcel hier volledig in, en klopt ook helemaal, je moet een shop geven met jouw rijhoogte, want dat beinvloedt het zicht van de velg op de wagen enorm hard..

 

Kan goed zijn dat deze velg op een passat met een standaard sportonderstel (dus minimaal verlaagd) op geen bal trekt... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ha Daan,

 

 

ALs je eibachs of een koni sportkit neemt, komt de passie absoluut niet zo laag te staan.

 

Velgen vind ik mooi icm je 3c alleen klopt het wel wat hierboven verteld wordt.

 

Ik zag laatst op Ebay een 3c variant met een set 19" S5 velgen (zelfde als matthijs heeft), ziet er nog strakker uit als deze... Maar idd, met de Q5 wielen ben je wel origineel.... en zijn ook erg mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Mooie velg onder passat zeker zoals op de foto

 

OEM art 8R0 601 025 J

8.0J x 19H2 ET39 5x112 code 8Z8

Aanbevolen bandenmaat 235/55 R19

Audidop= 8R0 601 165 per4 €19.75

 

Ik mag hopen dat die aanbevolen bandenmaat voor de Q5 is, want lijkt me sterk dat dat ander een 3C gaat passen. Daarbij is 235-45 op 17 inch een standaardmaat. Levert een verschil in wielhoogte op van grofweg 10cm en 30cm in de omtrek. Dan zul je de 3C toch eerst een centimeter of 5 hoger op zn poten moeten zetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Mooie velg onder passat zeker zoals op de foto

 

OEM art 8R0 601 025 J

8.0J x 19H2 ET39 5x112 code 8Z8

Aanbevolen bandenmaat 235/55 R19

Audidop= 8R0 601 165 per4 €19.75

 

Ik mag hopen dat die aanbevolen bandenmaat voor de Q5 is, want lijkt me sterk dat dat ander een 3C gaat passen. Daarbij is 235-45 op 17 inch een standaardmaat. Levert een verschil in wielhoogte op van grofweg 10cm en 30cm in de omtrek. Dan zul je de 3C toch eerst een centimeter of 5 hoger op zn poten moeten zetten...

Klopt maat is voor de Q5 heb text al aangepast.

Mooi velg maar vind dat het in het echt minder blinkt dan hier op de foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden