Ga naar inhoud
  • 0

1e keer slecht starten accu slecht


passat2010

Vraag

nu het kouder wordt start de auto slechter hij doet er wat langer over voor hij loopt dit doet hij alleen de eerste keer asl je 1 km gereden hebt doet hij het gewoon. dit deed mijn seat ook vorige winter ook toen het de accu.

dat is het nu ook denk ik zelf maar ik denk vraag het op het forum is na.

 

gr roel

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
probeer anders even 2x voor te gloeien.. start ie dan beter dan zijn het je gloeibougies, zo niet dan kan het de accu zijn.. maar als ie na 1km al weer vlot start zal het dat denk ik niet zijn.

 

Die vlieger gaat niet op natuurlijk, als je een defecte gloeibougie er tussen hebt zitten kun je honderd keer voorgloeien maar daar start ie niet beter op. Gewoon even de weerstand van de bougies door (laten) meten en even de stroom door de bougies dan weet je meteen genoeg. Het zelfde geld voor de accu, even testen onder belasting en je weet of de accu het nog even uithoud.

 

Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

het is zo dat als ik de auto start dat de start motor minder makelijk rond gaat en he mindersnel laat lopen

de rede dat hij het na een km rijden weer wel doet kan zijn dat dan de accu al een op pepper heeft gehad en niet meer helemaal koud is.

maar goed ik laat hem wel ff door meten de gloeibougies zijn het i.i.g niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die vlieger gaat niet op natuurlijk, als je een defecte gloeibougie er tussen hebt zitten kun je honderd keer voorgloeien maar daar start ie niet beter op. Gewoon even de weerstand van de bougies door (laten) meten en even de stroom door de bougies dan weet je meteen genoeg. Het zelfde geld voor de accu, even testen onder belasting en je weet of de accu het nog even uithoud.

 

Dennis

 

Een gloeibougie hoeft niet perse helemaal niets meer te doen. Als de spiraal nog voor 50% werkt heeft het 2-maal voorgloeien wel effect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden