ik zit er over te denken om m'n Passat te laten chippen. Het grootste dilemma is of de wagen het technisch gezien aan kan. Hierbij doel ik met name op de km-stand (278.000km) en eventuele gebreken die het resultaat van het chippen verminderen of juist slijtage gevoelige zaken die door het chippen worden versneld/versterkt.
Daarom heb ik even een logfile bijgevoegd om de staat van met name de LMM en de N75 in te schatten.
Verder bokt de koppeling wel eens. Dit is gebeurd hoofdzakelijk bij sturend wegrijden uit stilstaand bij koude motor en koud weer. Ook trilt de motor mijns inziens stationair meer dan normaal. Dit lijkt er dus op dat 2 massa vliegwiel niet meer 100% is. Is dit een reden om er van af te zien?
Vraag
Shane
Hallo allemaal,
ik zit er over te denken om m'n Passat te laten chippen. Het grootste dilemma is of de wagen het technisch gezien aan kan. Hierbij doel ik met name op de km-stand (278.000km) en eventuele gebreken die het resultaat van het chippen verminderen of juist slijtage gevoelige zaken die door het chippen worden versneld/versterkt.
Daarom heb ik even een logfile bijgevoegd om de staat van met name de LMM en de N75 in te schatten.
Verder bokt de koppeling wel eens. Dit is gebeurd hoofdzakelijk bij sturend wegrijden uit stilstaand bij koude motor en koud weer. Ook trilt de motor mijns inziens stationair meer dan normaal. Dit lijkt er dus op dat 2 massa vliegwiel niet meer 100% is. Is dit een reden om er van af te zien?
Link naar reactie
Delen op andere sites
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten