Ga naar inhoud
  • 0

RNS510 in 3C inbouwen. Tips en opletten?


blastaway

Vraag

Beste collegae,

 

Ik ga denk ik toch zwikken voor de RNS510. Ik wil deze inbouwen, maar vraag mij af of ik nog ergens op moet letten. Ik heb nu een RNS300 met navi er in zitten en die gaat er uit. I neem een B vwersie aangezin mijn passie 3C van einde 2005 is en de C versie waarschijnlijk een ander Gateway nodig heeft.

 

Kan ik het systeem zonder gestraft te worden inbouwen? Dien ik ergens op te letten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Sven, met een RNS510 'C' versie zou er geen probleem meer zijn naar het schijnt (heb er zelf geen ervaring mee). Maar een gateway die index 'C' heeft is niet de goede om met RNS 'A' en 'B' te werken. Dan beter het risico vermijden en upgraden naar de huidige versie gateway (ik geloof dat het nu 'L' is die gemonteerd wordt, maar vanaf versie 'E' is het ok).

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Yep, is inderdaad zo.

Er wordt wel vermeld dat je een draad moet wegdoen, maar aangezien de pen waar deze aankomt in de nieuwere gateway's niet bedraad is is dat echt niet nodig (heb ik ook niet gedaan, en nog nooit een probleem gehad...)

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Die chromen uitvoering is de dvd versie.

 

510 heeft met je gateway versie te maken.

Daarvan hangt af of die de accu leeg trekt.

 

K heb geen chromen en toch dvd ;) Volgens mij is de CD versie één met plastic knopjes, de mijnezijn dan weer wel chrome.

 

Zoek de verschillen :)

mfd2vt8.jpg

 

54074d1266266744-artykul-jak-wykonac-kopie-plyt-nawigacji-mfd-dvd.jpg

 

Het grootste nadeel vind ik dat er geen harde schijf in de MFD2 zit, je moet dus altijd met de navigatie DVD erin rijden. Heb dan wel een wisselaar, maar die ondersteunt geen mp3 CD's. Laat ik nou net alleen maar mp3 cd's hebben liggen :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Kijk eens naar een Phatbox, dat is een harde schijf wisselaar voor oa de MFD2. Het ding is supersnel en werkt via spraak. 4 jaar geleden koste het mij 150 euro incl. harde schijf en docking station voor de pc.

 

Klinkt goed, werkt deze naast je wisselaar of moet je de wisselaar loskoppelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden