In mijn passie zit xenon met meedraaiende koplampen en statische bochtverlichting. Die bochtverlichting steekt erg 'flauw' af bij de xenon pitten. Ik heb inmiddels begrepen dat dit H4 fitting is. Is een dergelijke xenon set in te bouwen of geeft dat problemen i.v.m. 'opstarten' van de lamp en het 'gedimd' uit gaan?
Vraag
Bootje_Ronald
Beste allemaal,
In mijn passie zit xenon met meedraaiende koplampen en statische bochtverlichting. Die bochtverlichting steekt erg 'flauw' af bij de xenon pitten. Ik heb inmiddels begrepen dat dit H4 fitting is. Is een dergelijke xenon set in te bouwen of geeft dat problemen i.v.m. 'opstarten' van de lamp en het 'gedimd' uit gaan?
Dit is bijv. zo'n setje:
http://cgi.ebay.de/Xenon-Nachrustset-H4 ... 588998129f
Of gewoon gaan voor een reguliere H4 lamp met een hogere Kelvin waarde?
http://cgi.ebay.de/ALPHA-Lights-Xenon-O ... 1c097d67f2
Hoeveel Kelvin is een standaard D1S lamp van VW? Van Audi is het standaard 4700K, maar mss dat het net anders is?
Link naar reactie
Delen op andere sites
12 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten