Ga naar inhoud

Prijslijst Nieuwe Passat


markioVR5

Aanbevolen berichten

Goede Morgen,

 

Zojuist van ons interne net geplukt en voor jullie geupload !

 

http://vwpassat.nl/download/file.php?id=25424

 

Kopen ? PM !

 

Uitvoeringen, technische innovaties

 

Het nieuw gestileerde front van de Passat met de markante grille heeft sterke overeenkomsten met het ‘gezicht’ van de Phaeton. De Passat-modellen zijn ten opzichte van hun voorgangers iets langer en breder geworden. De Passat Limousine en Variant worden leverbaar met benzine- en dieselmotoren die in aanmerking voor het gunstige 20% bijtellingstarief. Na de introductie, in de loop van 2011, komt de Passat 2.0 BlueTDI met SCR-katalysator op de markt. Die voldoet dan al aan de Euro 6-emissienorm die in 2014 van kracht wordt.

 

Ook op de nieuwe Passat worden weer de bekende ‘lines’ leverbaar; Easyline, Trendline, Comfortline en Highline. De optielijst van de Passat is langer dan ooit, met bijvoorbeeld Adaptive Cruise Control met noodremfunctie voor in de stad. Alle nieuwe Passats (vanaf Trendline) zijn standaard uitgevoerd met een systeem dat vermoeidheid van de bestuurder signaleert. Voor de Passat-uitvoeringen is Light Assist leverbaar. Indien de camera een tegenligger herkent, wordt het grootlicht automatisch gedimd. Zodra er geen tegenliggers meer zijn, wordt het grootlicht weer ingeschakeld. In zijn nieuwste uitvoering kan de Passat ook geleverd worden met het elektronische sperdifferentieel XDS.

 

Naast Lane Assist is nu ook Side Assist leverbaar en met het nieuwe Foot Pedal volstaat een gerichte voetbeweging aan de achterzijde van de auto om de kofferklep te openen. De stoelen zijn nieuw ontworpen en beschikken nu ook over horizontale verstelling van de hoofdsteunen. Optioneel zijn stoelen met ventilatie- en massagefunctie voor bestuurder en passagier beschikbaar. De Variant is leverbaar met een nieuw panorama-schuifdak.De nieuwe Passat is comfortabeler dan ooit. Qua kwaliteit en veiligheid bevindt de nieuwe Passat zich op het hoogste niveau in het B-Limo en B-Combi segment. Een verfrissend en dynamisch exterieur, geheel aangepast aan het nieuwe design van Volkswagen, wordt gecombineerd met een luxueus afgewerkt interieur. Dit alles geeft het gevoel onderweg te zijn met de ultieme reiswagen. Al met al zorgt de nieuwe Passat voor een nieuwe standaard in haar segment.

 

 

Groeten Mark

Auto Mondt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan 'm als je wilt misschien beter uploaden naar onze eigen server, dat geklooi met die fileservers word je helemaal gestoord van :wink:

Net blijkbaar een verkeerde captcha ingevuld en dan mag ik 20 minuten wachten. Daggutnie...

:thumb:

 

kunnen ook computerharken zoals ik 'm eens bekijken :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, deze is niet definitief !

Zoals op de foto's te zien is staat hij alleen maar afgebeeld met xenon, dit wordt binnenkort beschikbaar !

 

Wat betreft de velgen, ik vermoed dat deze prijs laag blijft, het is namelijk een meerprijs t.o.v. de standaard 17''.

De 18'' velgen zijn alleen maar op een Highline te krijgen, vandaar !

 

Is deze lijst definitief? Zo zie ik nog nergens Xenon als optie staan.. :embarassed:

 

Verder mag ik hopen dat de meerprijs voor 18" wielen zo laag blijft! :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ 3V

 

Zie oude prijslijst :

http://www.volkswagen.nl/media/images/download/prijslijst/passat.pdf

 

Op de 3C R36 was het wel standaard !

 

Off topic:

Mmmm, dan klopt de database van autoweek ook niet dus :-(

 

@ Remkow

 

Kijk morgen wel even of er al wat bekend is, dat houd je nog van me tegoed !

 

Zou de biTDI eigenlijk nog komen, het is daar aardig stil over en in de prijslijst staat ook niks?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga morgen naar de dealer om te kijken waar we op uit komen met mijn wensen. Nav de prijslijst hierboven ga ik denk ik voor de

Highline 1.6D BM, Executive, 35% Groentint, Zwart metallic, keyless. Ben benieuwd!!

 

In ieder geval iedereen bedankt voor de info zover!! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden