Ga naar inhoud

Populaire auto..?


RuudC

Aanbevolen berichten

Ha forummers,

 

Vandaag voor de 2e keer in 4 weken tijd vond ik een geplastificeerd kaartje tussen het raam van de bestuurders portier geklemd. 1x in Utrecht en vandaag dus in mijn woonplaats. Op de kaartjes staan uiteraard verschillende zuid europeaanse voornamen/bedrijven die interesse hebben mijn auto te kopen, bedoeld voor de handel en export.

Het is wel heel toevallig en ik vraag me af of jullie dit ook mee hebben gemaakt en er eventueel op ingegaan zijn... ik nog niet.

 

Groet Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij mijn oude 3B zeker wel 12 kaartjes tussen het raam gehad. De meeste liggen nu allemaal onder in de deur.

Ik heb toen ik de auto wilde verkopen er eentje gebeld, maar het betreft hier allemaal handelaren die de auto willen exporteren en dus handelaarsprijzen bieden.

Ik kreeg toen een bod van 2000 euro terwijl ik de auto op marktplaats heb verkocht voor 3500 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik met mijn 3c nooit gehad... maar dat is voor de export misschien ook niet interessant.

 

Welke steden hebben jullie het over?

Ho jawel elke week zit er minstens een tussen mijn raam.

Gewoon weg er mee, sommige zijn malafiede die een kaartje tussen je raam zetten en teglijk kijken of je deuren open zijn.

Is al in het nieuws geweest hier in BE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb zelfs al eens een brief ontvangen voor mijn Golf. Deze was op keurig naam en dat vond ik vreemd. Een telefoontje naar RDW en kreeg te horen dat bedrijven/handelaren/exporteurs, tegen betaling uiteraard(graaiers), gewoon de gegevens van eigenaren van (favorieten) wagens kunnen opvragen.

Hoezo, privacy bij overheidsinstanties is gewaarborgd?? :shock:

Ik heb de afzender gebeld en deze duidelijk gemaakt dat mijn wagen niet te koop was. Ruilen voor een Golf R32 was voor mij wel een optie, men hing spontaan op :lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden