Ga naar inhoud

  • 0

MFA+ tacho met witte verlichting passat 3C


wulfke

Vraag

hey collega's,

 

Ik ben op zoek naar wat info of afbeeldingen over de MFA+ tacho van een passat 3C met witte tellerverlichting.

Zelf heb ik nu een teller met rood/blauwe verlichting en zonder MFA+ , en nu wil de ombouw doen naar een MFA+.

Nu heb ik een teller gevonden van een passat 3C bj 2009 en deze heeft witte verlichting,

(past beter bij mijn verlichting van mijn radio)

Heeft iemand zo een tacho in zijn wagen en heeft hij daar foto's van met de bv in de mfa display dat figuurtje van de wagen om aan te tonen dat er deur open is enz.

Is het bij deze tacho ook zo dat bij de opstart de wijzers eens van 0 naar maximaal gaan en dan terug naar 0 gaan of is dit enkel maar bij een tacho van een passat CC ?

 

thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0
nice

 

tja, moet het dan zo oplossen hé. Aangezien niemand (in de buurt) mijn kilometerstand probleem kan oplossen.

ik ken iemand in het luikse die em kan aanpassen voor je , maar die stuurt em ook op naar parijs , daar moet ergens een krak zitten die alles kan fiksen van tacho's , maar wat gaat het dan kosten :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik ken iemand in het luikse die em kan aanpassen voor je , maar die stuurt em ook op naar parijs , daar moet ergens een krak zitten die alles kan fiksen van tacho's , maar wat gaat het dan kosten :cry:

 

Thx guyke maar,

In Nederland zitten er verschillende bedrijven die de stand kunnen aanpassen maar ze hebben de auto ook nodig om die ingreep te kunnen doen. Anders had ik de teller ook naar hen opgestuurd om de aanpassing te doen maar hebben dus ook de wagen nodig. Nog even wachten op de nieuwere versie gateway en dan kan de CC tacho erin gezet worden.

Die ligt ondertussen al te wachten bij Dreke maar omdat de ombouw bij Ronald niet zo vlotte werd me toch aangeraden een andere gateway aan te schaffen.

Als ik tijd heb zet ik de witte tacho dan wel even in de verkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Waarom een nieuwe gateway?? Ik heb een E versie en die doet het goed met de witte teller alleen ik moet nu ook de stand laten aanpassen. Mijneteller is er eentje uit een b7 2012. Iemand die dit kan corrigeren?

 

Is hier al even een oud topic.

Andere gateway was om de teller goed te laten communiceren met de rest en ik had er nog de originele gateway in een B of C versie

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden