Ga naar inhoud

Clubartikelen


Vdub

Wat zou je als clubartikel graag aanschaffen  

454 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat zou je als clubartikel graag aanschaffen

    • Fleecejas
      98
    • Windjack
      46
    • Polo-shirt
      69
    • T-shirt
      60
    • Paraplu (3C)
      57
    • Fleece-Sjaal
      13
    • Petje/Baseballcap
      60
    • Keycords
      53


Aanbevolen berichten

  • Reacties 204
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Nee Pon reageert niet zoals Matthijs al aangaf en ik zie andere clubs ook met het logo lopen dus dan mogen wij het ook het is immers reclame!

 

Moet je wel bij pon zijn ? Ik zou VW germany proberen. Die zijn eigenaar van het beeldmerk en hebben waarschijnlijk al een verhaal klaarliggen.

 

Op een ander gebied weet ik dat jhet amerikaanse bedrijf Coleman ook de touwtjes aantrekt. Maar veel lampen verzamelaars maken hun eigen stickers etc voor restauraties. Op zich is dat niet het probleem. Men wil alleen niet dat er artikelen met logo's verkochtworden met dus de schijn en opzet om het te laten lijken op iets dat origineel uit de fabriek komt.

 

Logo's / beeldmerken zijn bedoeld als reklame uiting. Dus ook VW zal er geen probleem mee hebben als VW club's logo's gebruiken. Alleen kan ik mij goed voorstellen dat ze niet met elk ontwerp blij zullen zijn. Dus tekst, kwaliteit etc zal in overeenstemming moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

zo.. vandaag even wat tijd vrij kunnen maken voor de merchandise.. ik moest voor mn eigen toko nog even langs de borduurservice.. er wordt meteen even meegekeken voor de club voor 70 fleecejassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp me niet verkeerd Matthijs.

Voor kwaliteit heb ik wel wat over hoor.

 

Maar ik kwam een tijdje geleden deze site tegen omdat we op ons werk een geintje uithaalden met een collega.

http://www.aktieshirts.nl/fleece/subcategory=men

Hier praat men namelijk over hele andere prijzen. En vandaar mijn reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden