Ik mocht vanochtend aansluiten in de enige file die in Nederland stond, net onder Utrecht en bemerkte dat mijn temperatuurmeter (die normaal altijd om 90 graden staat) binnen 5 minuten op rond de 100 graden stond 8O . Hij klom gelukkig niet hoger.
Ik kon hem makkelijk weer op 95 graden krijgen als ik mijn kachel vol aanzette en de blower op 4.
Is 100 graden normaal voor een 2.0 op benzine? of moet ik eens gaan denken aan nieuwe koelvloeistof? (Geen idee hoe oud de vloeistof is) De ventilator achter de radiator slaat aan bij iets meer dan 90 graden.
Vraag
Gerard
Ik mocht vanochtend aansluiten in de enige file die in Nederland stond, net onder Utrecht en bemerkte dat mijn temperatuurmeter (die normaal altijd om 90 graden staat) binnen 5 minuten op rond de 100 graden stond 8O . Hij klom gelukkig niet hoger.
Ik kon hem makkelijk weer op 95 graden krijgen als ik mijn kachel vol aanzette en de blower op 4.
Is 100 graden normaal voor een 2.0 op benzine? of moet ik eens gaan denken aan nieuwe koelvloeistof? (Geen idee hoe oud de vloeistof is) De ventilator achter de radiator slaat aan bij iets meer dan 90 graden.
Link naar reactie
Delen op andere sites
17 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten