Ga naar inhoud
  • 0

originele 1 din VW 6CDwisselaar (of USB) op MFD1?


Sander Wa Oars

Vraag

Hey

 

Aangezien de cd niet zo graag uit mijn originele vw radio/navi wil/kan komen dacht ik even een cd-wisselaar aan te schaffen en er verder geen last meer van te hebben.... :shock: ... tering wat zijn die dingen duur!!! nu dacht ik misschien een usb er op aan te kunnen sluiten.

 

hoe moet dat wat wat zijn daar de kosten van??

 

of hebben jullie andere sugesties?

 

had ook nog even gekeken naar de groupbuy.... ook wel prijzig.... wel heel leuk!

 

wat brengt zo'n originele mfd1 nog op?

 

even kijken wat beter/leuker/makkelijker/fiancieel aanvaardbaar is. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Neem een MP3-wisselaar. Heb ik ook, en werkt perfect. Gewoon een SD-kaartje erin steken, en je hebt 600 nummers onder handbereik. Hij gedraagt zich als een normale 6-CD wisselaar en is ook via de toetsen op het stuur te bedienen.

Op de SD-kaart 6 mapjes aanmaken en per map kan je 99 nummers plaatsen. Zie hier:

zemex-audi-8p-neu_1_2158.jpg

 

http://shop.conexx-video.de/artikel_gro ... D-MCD.html

 

Je kan gewoon je originele VW radio behouden en krijgt extra functionaliteit, gaat super werken en veel plezier er mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ bm-er, weliswaar wat off-topic, bedankt voor die link. Is de eerste fabrikant die ik zie die zulke doosjes heeft voor op VDO radio/navi systeem. Aangezien mijn cd-wisselaar gaar aan het worden is, kan ik deze tzt plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De CD wisselaar kan je blijven gebruiken! Dat is het mooie van dit soort oplossingen, het voegt relatief veel functionaliteit toe en is erg felxibel in het gebruik.

Nog een keer op CD drukken, en je schakelt weer over naar de CD-wisselaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zou dat ook werken met een RNS300 en een 6-CD wisselaaar?

Ja. Model radio maakt niets uit. Als er een VW CD-wisselaar op kan, dan werkt dit ook.

Wel even het juiste type bestellen voor de 3C of 3B/BG ivm het type aansluting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden