Ga naar inhoud

leder interieur opknappen


barryfsi

Aanbevolen berichten

Is het volleder of leder/alcantara

Ik zou eerst een schoonmaaksetje voor leer kopen

Heb laatst eentje bij seats&sofas gehaald voor ca € 20

maak je het leer weer mooi schoon mee en voed het leer ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een vol leder interieur, en het is een slijtageplek van het in-uitstappen

zal morgen wel even een foto erbij uploaden, zie anders m'n voorstel topic

 

Ik heb ook een volleder interieur. met zo'n onderhouds pakketje haal je het vuil uit de slijtage plekken en cammoufleer je 't enigszins als je het echt weg wilt hebben zul je 't leer moeten verven oid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn spullen bij Colourlock vandaan. En heb net als jij een lichtbeige leren bekleding (en alcantara) waarbij het leer her en der zwaar beschadigd eruit zag. Na het goed schoonmaken met de spulletjes bij Colourlock vandaan ..... haast niets meer te zien.

In je voorstel topic zie ik dat het mooie bekleding is maar kan op de foto niet echt duidelijk zien hoe en wat het beschadigd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook bij de betere meubelzaken zoals Montel/ Vesta bijvoorbeeld,

Een reinigset die Alle ook noemt.

Een setje die Alle heeft is een neutrale kleur creme,Oranje is de fabrikaat.

Die kan ze ook op kleur maken,en die zou je dan bij Montel of dergelijke meubelzaken die goed verstandhouding hebben bij Oranje. Je zou dan van een stukje leer op onderzijde van de stoel,daar zit als het goed is een lapje leer onder voor kleur en materiaal codes.

Die zou de vertegenwoordiger van Oranje moeten krijgen en dan kun je een liter fles bestellen,voor meende zo een euro of 40.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alcantara dat pluist kan je inderdaad voorzichtig scheren maar let wel .... het houdt een keer op met scheren. Ik heb het zelf ook gedeeltelijk al gedaan met een goedkoop schep scheermesje en met succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alcantara dat pluist kan je inderdaad voorzichtig scheren maar let wel .... het houdt een keer op met scheren. Ik heb het zelf ook gedeeltelijk al gedaan met een goedkoop schep scheermesje en met succes.

 

 

 

dat ben ik met je eens, het groeit niet meer aan dat alcantara :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden