Ga naar inhoud
  • 0

Waar welke plaats dikke bekabeling leggen


basv

Vraag

Mensen,

 

Ik moet een paar 8mm leidingen van achter naar voren leggen in de passat. Weten jullie via welke weg ik het meeste plaats heb? De leidingen mogen niet knellen, anders komt er natuurlijk geen lucht meer door heen.

 

En hoe krijg ik de achterbank van een passat eruit? Deze kan niet naar boven/voren klappen of toch wel?

 

Alvast bedankt.

 

Groeten Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Wat is het voordeel van luchtvering tov de traditionele vering?? Rijdt dat comfortabeler ofzo??

 

Eigenlijk zijn alle projectjes wel leuk om te doen, maar je moet er wel tijd voor hebben, en plaats of mooi weer...

Is meestal gewoon voor de show en als je de auto ontzetten laag bij de grond wil leggen. Maar jah als je dat doet met normale vering heb je en probleem bij drempels enzo.

 

Hier in het dorp rijd er een audi met luchvering... ontzettend cool... Komt aan rijden heel laag en voor de drempel hop omhoog en erover heen. :)

 

Kennis van mij heeft een zeer mooie golf 4 GTI uitgebouwd en gaat daar ook luchtvering in leggen. Maar goed heel die wagen is ook netjes... Vooral de portieren :P Vleugels.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb misschien een "raar" idee hoor.....

Die compressor die je nodig hebt voor Air ride, moet op de motor aangeloten worden niet ?

Zou je dan de leidingen niet onder je auto door leggen.

Langs de lasnaden van de carroserie bij voorbeeld, dan liggen ze ook beschermd, maar heb je geen last dat je hele interieur verbouwd moet worden.

Verder heb je dan ook minder last als je een lek en/of storing heb met het verhelpen van het euvel.

 

Zoals ik al zei, misschien een "raar" idee.

Succes ! Groet, Den.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@rene, de slangen zijn 8mm ik ga eens aan de bijrijders kant kijken of daar meer plaats is. Thanks

 

Compressor kom gewoon achterin de auto via een accukabel met zekering.

Slangen mogen idd onder de auto liggen, ik kan ze dan leggen via de remleidingen. Maar ik probeer eerst eens in de auto, omdat ik dat toch iets meer vertrouw.

 

Ga nu proberen of ik m'n bank eruit krijg :embarassed:

 

Gr Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

jaa gelukt, veel meer plaats nu.

 

@vdub, nu nog die goot langs de dorpels en dat gedeelte tussen de deuren in. (bij de draaiknop van de stoel, waar de gordel achter zit) Zou je me dat ook eens kunnen uitleggen?

 

Als ik die nog los krijg, heb ik de zijkanten helemaal vrij dus genoeg plaats voor de leidingen........hoop ik ;)

 

Gr Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden