Ga naar inhoud

basv

Members
  • Aantal items

    62
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over basv

  • Verjaardag 01-10-1981

Profile Information

  • Plaats
    Limburg-Zuid

basv's Achievements

0

Community reputatie

  1. mooie wielen, welke ET hebben ze? Gr Bas
  2. je kunt gewoon dmv 2 knoppen in het dashboard de druk in de balgen bepalen (voor en achter). Ik zal nog wat duidelijkere filmpjes maken. Gr Bas
  3. basv

    Past dit ET 42 18inch

    ik rij probleemloos met 8x18 ET 48!! met een 215/35/18 bandje Gr Bas
  4. apk ben voor 11maanden vanaf Ik weet niet wat ze er mee doen, volgens mij is het geen probleem hoor. Het is hier in NL gelukkig niet zoals in Belgie Gr Bas
  5. Bedankt voor jullie reacties. Het wiel rolt idd wat naar voor in de wielkast, maar dat is normaal als je zo laag gaat. Maakt verder niet uit, wiel kan nog vrij draaien op de laagste stand.!! Ik ga me het eens goed uitzoeken met dat relais, klinkt erg moeilijk. Gisteren heb ik de voorste veerpoten gemonteerd. Een hele klus moet ik zeggen. Gisterenavond mooi laag, alleen een klein lekje links voor, dus nog alles eens goed na lopen. Komt wel goed. Zo ligt ie nu.......lekker PLAT!!! En hier een slecht filmpje: http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 5912781792 Hij gaat voor wat langzaam op en neer, maar zoals gezegd moet ik dat nog ff na lopen. Qua wegligging kun je ook zelf instellen, het zijn in hardheid verstelbare koni schokdempers. Maar als je hoog rijdt, is te vergelijken met verlagings veren. Als je laag rijdt, is het zoals een schroefset. Groeten Bas
  6. Kijk nu kom ik wat verder. Dus ik kan zo'n hoogvermogen ralais kant en klaar kopen, enigste wat ik moet doen ik kabeltje aansluiten en schakelaar aansluiten? Waar kan ik zo iets kopen? Ik heb al een dikke zekering op 20cm van de accu zitten. Moet er dan nog een bij? Hier nog wat foto's van de auto toen ie nog kapot was En hier een filmpje voor SilverBullet http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 6746072464 eigenlijk moet je dit afspelen in een kleine resolutie... Nu dus alleen nog voor monteren. Gr Bas
  7. ja precies, maar ik wil dat niet weer doen met die dure dikke plus kabel. Ik heb nu al bijna nergens plaats meer in de goten, door de luchtleidingen. Maar wel voor bv een luidspreker kabel ofzo. Gr Bas
  8. Nee nog geen filmpjes, ik zou er straks wel ff een maken. Nou eigenlijk bedoel ik hoe ik dat moet gaan aansluiten, knopje zelf is geen probleem. Maar ik moet dus iets hebben waardoor de plus van de compressor onderbroken wordt. Ik bedoel een andere manier dan gewoon een schakelaar op de plus van de compressor te zetten, anders moet ik met die dikke kabel heen en terug naar het dashboard. Eigenlijk het zelfde effect als de remote van een versterker, dat is ook maar zo'n dun kabeltje. Nog duidelijk? Gr Bas
  9. Hey, Ik heb airride in mijn passat, nu vind ik het vervelend als de compressor vanzelf aan gaat! (die gaat vanzelf aan als er te weinig druk in de tank zit) Hoe kan ik dat het beste aanpakken als ik een aan/uit knopje in het dashboard wil maken? Moet ik dan de originele aan/uit knop van de compressor verlengen of is er nog een andere manier, bv een relais maken ofzo? Groeten Bas
  10. basv

    reparatie vr5

    update... Ik heb de auto vorige week woensdag naar de vr6specialist gebracht. Die man heeft me goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Gisteren belden ze dat ik de auto kon komen halen. Gisteren geen tijd om te halen, dus vandaag opgehaald . De monteur kwam voor mij ff naar de zaak!! De kettinggeleiders waren kapot gegaan. Dus hele kettingrevisie uitgevoerd. De linker nokkenas is tegen 2 kleppen gekomen. Dus 2 kleppen krom. En er was ook iets met een klein "waterpompje" dus dat hebben ze ook gelijk vervangen. Dus vanmorgen na een rit van 2 uur heen en 2 uur terug, en 1762euro +60 euro benzine, lichter heb ik mijn Passat weer terug. Hij rijdt weer lekker!!!! Na deze ellende nu weer vlug verder aan het airride projectje. (alleen de voorste luchtbalgen monteren) Bedankt voor de tips..... Groeten Bas
  11. basv

    reparatie vr5

    bedankt voor jullie tips. Ze hebben me de ketting laten zien, toen die nog in de motor zat. Hij hing er slapjes bij, hij is niet gebroken maar te los zeg maar. Ik kon er ook nog gewoon mee rijden, alleen minder power en hard geluid. Ben er meteen mee naar wealer gereden. Ik heb hem net naar huis gesleept, nu op het gemak een bedrijf in de buurt zoeken/bellen. Onderzoeks kosten waren 182euro, snel verdient lijkt me. Alleen de kap van de motor is eraf en dan kun je alles al zien.... Nu maar hopen dat er niet te veel kapot is gegaan. bv de zuigers of alle kleppen... to be continued.... Gr Bas
  12. basv

    reparatie vr5

    Mensen, Ben net bij wealer geweest, en blijkt dat mijn distributieketting (VR5) gebroken is. Kosten.....veel geld heel veel geld. Alleen al aan werkuren 2000euro excl btw. Weet iemand een ander bedrijf die dit kan rapareren. Ik heb al gebeld naar de vr6specialist en die heeft me een heel andere prijs gemaakt. Denk dat ik hem daar heen breng. Maar dat is helemaal in Aalten, ik kom van het zuiden. Dus als iemand wat weet die dichter in de buurt ligt.... Alvast bedankt, Bas
  13. jaa gelukt, veel meer plaats nu. @vdub, nu nog die goot langs de dorpels en dat gedeelte tussen de deuren in. (bij de draaiknop van de stoel, waar de gordel achter zit) Zou je me dat ook eens kunnen uitleggen? Als ik die nog los krijg, heb ik de zijkanten helemaal vrij dus genoeg plaats voor de leidingen........hoop ik Gr Bas
  14. @rene, de slangen zijn 8mm ik ga eens aan de bijrijders kant kijken of daar meer plaats is. Thanks Compressor kom gewoon achterin de auto via een accukabel met zekering. Slangen mogen idd onder de auto liggen, ik kan ze dan leggen via de remleidingen. Maar ik probeer eerst eens in de auto, omdat ik dat toch iets meer vertrouw. Ga nu proberen of ik m'n bank eruit krijg Gr Bas
  15. bedankt vdub, ik ga het straks meteen proberen. Gr Bas
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden