Ga naar inhoud
  • 0

passat 3BG alarm


Sander Wa Oars

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dan zitten er van die dikke binnenlampjes achterin, daar zit de interieurbewaking in.. zitten van die sensoren aan de zijkanten van t lampje, die loopt schuin af..

 

Ik heb ze ook, ALS ik vant weekend bij je langs kom kan je wel ff zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Horen kan je het door de volgende test te doen... raam open, buiten staan, auto op slot, hand door het raam steken en even zwaaien ;). Gaat je alarm dan af dan heb je met interieurbewaking. Gaat het niet af, ontgrendel en open dan de motorkap. Hoor je dan nog niets dan zijn er 3 opties: 1. je bent doof 2. het alarm doet het niet 3. je hebt geen alarm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dat de passie toet toet doet of help help schreeuwt :blink:

 

Ontvoer een vreemd persoon, stop die in je kofferbak doe die snel dicht en opslot, dan weet ik zeker dat er vanuit je kofferbak help help komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gewoon eerder genoemde stappen opnieuw uitvoeren en wachten tot de politie of brandweer komt.

 

Komen ze? Dan heb je een stil alarm met doormelding naar de hulpdiensten.

Komen ze niet? Even de sensor schoonmaken (deze zit onder je reservewiel tegen het chassis aan)

 

:thumb: Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Uit mijn hoofd hebben alle passats van >11 2001 een alarm. De auto's voor die tijd kennen 3 variaties:

1) geen alarm

2) eenvoudig alarm (toeter als alarmhoorn, werkt alleen bij geforceerde deursloten, te testen door de auto te vergrendelen met de a.b., minuut wachten, dan met de sleutel de achterklep ontgrendelen (de sleutel in de cilinder steken en omdraaien)

3) een uitgebreid alarm met sensoren voor het interieur ( www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=111&t=23842 ) Dit is te testen door inderdaad met het raam open je auto te vergrendelen en na een minuut je arm naar binnen te steken (of een steen door het raam te mikken, dan mag het raam ook dicht zijn).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb een passat uit juni 2002 en ook hier geen alarm op, wel de schakelaar in de motorkapvergrendeling (zie op het dashboard wel dat de motorkap openstaat.

 

Wat ik ook doe geen schorre eend of help help.... :-)

 

Ik zit te denken aan een can bus alarm, scheelt een hoop ellende en kabels trekken, het enige waar ik niet uit ben waar ik de connectie met het Can bus systeem moet maken iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik heb een passat uit juni 2002 en ook hier geen alarm op, wel de schakelaar in de motorkapvergrendeling (zie op het dashboard wel dat de motorkap openstaat.

 

Wat ik ook doe geen schorre eend of help help.... :-)

 

Ik zit te denken aan een can bus alarm, scheelt een hoop ellende en kabels trekken, het enige waar ik niet uit ben waar ik de connectie met het Can bus systeem moet maken iemand enig idee?

Moet je ook niet zelf doen, maar laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden