Ga naar inhoud
  • 0

Ervaringen/vragen dubbeldin radio/navigatie/DVD Groupsbuy


VW Marco

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nog een klein vraagje. Ben echt super tevreden over deze unit. Heb ook schermen in de hoofdsteunen zitten en werkt perfect allemaal!

 

Maar 1 klein puntje, wat hoop ik te wijzigen is. Als ik gebeld word of aan het bellen ben, springt het scherm in het bluetooth menu. Deze blijft daar ook op staan en kan dan niet terug naar het navigatie scherm. Is dit aan te passen? Best lullig dat als ik aan het bellen ben ik een afslag mis omdat ik me navi scherm niet kan zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik bedoel eigenlijk op het net, dan hoef ik hem maar 1x te verzenden maar desnoods wil ik hem ook wel naar jouw prive sturen.

Ik heb hem ook al naar Alle verzonden en dat duurt toch wel een dik uur (2GB) vandaar liever het net.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Getest en goedgekeurd :D

Nu heb ik enkel nog een probleem met de flitsers.

Die zijn in de juiste map geplaatst maar hebben nog nooit gewerkt. Enig idee wat hiervan de oorzaak is?

bij de optie 'waarschuwingen" aanzetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag de opvolger ontvangen. Moet zeggen dit is een flinke stap voorwaarts.

Heb net het systeem in mijn auto ingebouwd om te testen.

Eerste indruk

- iPod resume functie werkt!

- Radio ontvangst is goed (eerst nog even op de lange baan testen)

- Als de navigatie stem spreekt, is dat via de voor speakers en de achterspeakers geven gewoon het geluid van radio of iPod weer.

 

De versie die ik nu in mijn auto heb is de eerste serie die met RDS en ARMII processor is uitgerust

De VW versies volgen binnen kort

Helaas nog geen RDS naam weergave in de voorkeuze knop.

post-2559-1423827602,3451_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden