Ga naar inhoud

Photoshoot(s) SilverBullet - Update Page 9 en 10


SilverBullet

Aanbevolen berichten

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

hele mooie velgen!!! deze zaten in 17" onder de demo-serie bij de facelift van de A4, december 2004. vond ze meteen supermooi. perfecte combi van strak en sportief, naar mijn smaak!

 

waar heb je die vandaan? zijn ze origineel audi of imitatie? (ik dacht nl. dat Audi ze voor de A4 alleen in 17" levert...)

 

 

en ik lees dat Jos niet (meer) de enige is met 19" Helios onder een Passat 3C... superstrakke combi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thankz..

Klopt.. En dit zijn dan ook replica's.. maargoed ik heb er nog niemand mee zien rijden in 19".. en al helemaal niet onder een Passat.. Dus vandaar mijn keus. Was aan het twijfelen tussen S8 en deze.. en eerlijk gezegd twijfel ik nog steeds.

Ik heb deze velgen via via.. Dus ik heb geen winkel adres voor deze velgen.

post-1701-1423822238,0291_thumb.jpg

post-1701-1423822238,1384_thumb.jpg

post-1701-1423822238,2322_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De velgen zijn erg open.. Dus van zij aanzicht zie je alles zitten achter de velg.. en daar is het vaag niet al te schoon meer. Daar moet ik aan wennen. Plus de schijven zie je ook goed en die ogen toch best klein moet ik zeggen. Ook zie je al het vuil zitten op de binnenrand van de velg, maagoed dat is natuurlijk ook goed schoon te houden juist omdat het zo open is.

Het zijn hele stoere velgen dus ik hou ze wel hoor.. sowieso omdat er niemand mee rijdt... ;)

 

Binnenkort even de klauwen een kleurtje geven (Ik heb donker grijs gekocht).

Ik zit ook even te kijken om dat deel te spuiten waar de velg op aansluit.. want daar ziet het er ook een beetje roestig/vies uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden