Ga naar inhoud
  • 0

Linksachter soms niet op slot of open


roelh

Vraag

Hallo allemaal,

 

Sorry voor de zeer rare titel, maar ik wist ff niks beters.

Maar als ik met mijn afstandsbediening de auto op slot of open doe, dan gaat links achter soms niet op slot of open.

Dit gebeurt niet altijd, maar af en toe.

 

Wat zou het probleem hier van kunnen zijn?

Het kan best zijn de eerst volgende 10 x dat hij het goed doet en daarna weer niet.

 

Alvast bedankt voor jullie hulp.

 

Groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

heb precies hetzelfde gehad, mijn linkerachter ging ook niet meer open. En bij mij was ook het mechanisme kapot. Zoals bij de uitleg hierboven is beschreven kom je er wel bij, maar niet gemakkelijk. Je bent echt wel een aantal uurtjes aan het knutselen. Ik heb een mechanisme gehaald op de sloop voor 40 euro, bij de dealer kost deze 130 euro inc btw. succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ook gehad dat de deur soms wel en soms niet open/op slot ging. Heel erg irritant. Ik wilde ook eerst het mechanisme vervangen of de contactpunten solderen toen de man die m'n auto onderhield zei dat het ook weleens een los contact in de B-stijl zou kunnen zijn omdat die weleens los trillen. Dus voorportier open, rubber dat van de B-stijl naar het achterportier loopt op de B-stijl opzij geduwd en de stekker eruit gehaald en opnieuw goed vastgedrukt met een tang. Konden er niet echt makkelijk bij maar het is toch gelukt.

Dat is nu denk ik een maand of 8 geleden en nooit meer last van gehad. Ik had overigens dat als de deur niet op slot ging, ook het alarm ledje in mijn voorportier niet meer brandde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

 

Sorry voor late reactie, had even een paar dagen geen tijd.

Ik lees het nu allemaal en zie dat het best een moeilijk werkje is.

Zal me vader toch moeten doen, durf het niet aan.

 

dat B-stijl is ook een interessant verhaal.

Moet ff zoeken wat het precies is, maar kom er wel achter.

Bedankt allemaal.

 

Ik laat weten wat de uitkomst is geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden