Ga naar inhoud
  • 0

Eindelijk ook


zwaan

Vraag

Eindelijk is vandaag mijn 1.8 turbo ook gechipt niet door JD maar door MVT Tuning Rotterdam. Maar ik moet zeggen dat ik het geweldig vind echt super. Het afblazen van de turbo is ook harder erdoor geworden.

En als ik het vergelijk met de vr6 dan denk ik dat een vr6 het toch moeilijk heeft om me bij tehouden, Nogmaals dit head ik niet verwacht van het chippen :D:D

 

Gewoon GEWELDIG!!!!!!!!!!!!! :shock::shock::shock::wohow: [spoil]

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Rete bruut!

Zit ie nu ook op de 200pk?

En hoes de koppel?

 

ik zou nu ook op 195 pk zitten met 290NM maar dat moet maar eerst eens bewijzen op een rollerbank.

 

Maar bij gevoel zeg ik dat het er dan toch niet ver vanaf ligt. Want dit gevoel hoe de passat nu is heb ik bij mijn Vr6 Syncro nooit gevoelt en die had orgineel al 190 pk en was ook gechipt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dus er veranderd ook niets aan de slijtage van bepaalde onderdelen??

 

mmm.... dan wil ik ook eens gaan kieke lol.... was altijd bang voor het extra onderhoud/slijtage

 

 

 

Het hangt helemaal van je rijstijl af, wanneer je dat vermogen steeds benut zal de aandrijflijn meer te verduren hebben. Dus drukgroep en transmissie kunnen eerder revisie nodig hebben......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Koppeling geeft denk ik meer slijtage, Daarom komt er bij mij ook een nieuwe in van Sachs die ik nu al 2 weken heb liggen hier.

En met een open filter krijg je ook nog eens een leuk geluidje als je gas los laat pffffsssssttttttt en dat gewoon met een TT DV en een k&n.

Geinig :D

Ik denk ook dat de banden meer slijten heb ik gemerkt vandaag. Ik stak de kruising over met de Passat zoals normaal ook het was druk en gaf iets meer gas bij, Gelijk spinnen nu, wat ie eerder nooit deed. Ik vind het vermogen wat je erbij krijgt geweldig. En al slijt het allemaal meer, ik geef er niks om , ik heb het er wel voor over :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik vind het vermogen wat je erbij krijgt geweldig. En al slijt het allemaal meer, ik geef er niks om , ik heb het er wel voor over :D

 

Bevalt het nog steeds je gechipte wagen? Nog geen rare dingen tegen gekomen na het chippen? En de prijs van €499,- is dat inclusief alles, niet dat er nog wat bij komt bij het opmaken van de rekening?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het bevalt me nog steeds uitstekent? Rare dingen moet ik eens effe denken :?: O'Ja na het chippen weet ik dat ik een BMW328 bij kan houden daar stond ik wel effe van tekijken en dat ventje toen ook op de auto baan :shock: .

499,- is inclusief BTW, inbouw

 

Het enige wat er was is dat ie maar anderhalf uur werk had. en dat ik dan al indat anderhalf uur tijd 499,- euro lichter was :D Dat verdien ik niet op anderhalf uur :cry:

 

Maar verders dik tevreden, Maar het went zo snel :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dus er veranderd ook niets aan de slijtage van bepaalde onderdelen??

 

mmm.... dan wil ik ook eens gaan kieke lol.... was altijd bang voor het extra onderhoud/slijtage

 

mijn schoenen slijten nu ook minder. Omdat ik nu minder hard op het gaspendaal hoef te duwen :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden