Ga naar inhoud

  • 0

Bieg Mod 3C


Mocca CB

Vraag

Hoi....

 

In diverse topics heb ik al verschillende 3C's voorbij zien komen met de supergave Bieg Mod.

Kan iemand mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat, en of dit eenvoudig zelf te doen is? :?:

 

Ik heb natuurlijk al aparte zwart geglazuurde US achterlichten met rode knippers en rode zijmarkering, maar een Bieg Mod erbij zou de set wel helemaal af maken.... 8-)

 

IMG_5348.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 812
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0
Hey jongens! Ik zie dus dat het officieel is? En ook al meteen volgende week zaterdag! :D

 

Tuuuuuuuuuuuut , pfff, pfff was even flauw gevallen :)

Als dat zo is dan hoop ik dat het pakketje op optijd toekomt voor dat we allen aan beginnen.

Hoop dan om een setje spare lampen :embarassed: te kunnen bemachtigen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lijkt mij ook erg snel, het zijn koude en natte dagen.

En zonder de lichtunit er niet in zouden we wel eens met een acuarium huiswaarts gaan :blink:

En dat willen we onze Passie niet aandoen.

Voor mij kunnen Alle zaterdagen (vanaf 30/1/10 zou ideaal zijn vanwege de bestelling die nog lopend is)

En na carnaval kunnen we verderfeesten :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hey mensen ik heb nog geen datum vastgelegt he :shock::shock:

ik was eerst eens aand polsen als er animo genoeg was en dan zou ik een datum pinnen

eventueel zaterdag de 23 ste of zaterdag den 30 ste

is iets meer speling dan kan iedereen zijn planning daar nog aan aanpassen

maar ik moet wel weten voor wie ik de ledjes moet bestellen en de weerstanden niet dat we dubbel gaan bestellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik moet nog wachten tot de lichten binnen zijn en dan laat ik je iets weten.

Voor mij mag je alvast noteren al het materiaal te bestellen voor mij. Ik zal dat dan wel vereffenen ;-)

 

is het ook mogelijk achteruitrijdlamp in wit led? Anders regel je maar zo`n lampje ook voor mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zooo.. morgen mag ik ook mijn onderschrift aanpassen naar: Oo_______oO eindelijk.

 

De weerstanden zijn er tussen gezet en alles is ingebouwd. Heb het helaas net niet gered vanmiddag (de werkplaats ging dicht) om ze aan te sluiten op de verlichting. Maar natuurlijk wel ff getest door de 2 overgebleven kabels aan te sluiten op de batterij.. en wat is dat 8-) zeg.

 

Maar hierdoor is wel alles getest en zit het in iedergeval goed. Lampen zitten er nu een week in, nadat ze dichtgelijmd en gekit zijn, en vandaag ook met hogedruk afgespoten en geen vocht te zien!

 

Dus morgen nog 1 uurtje klussen en dan is het klaar!

Nu nog op zoek naar vrienden met VAG com in de buurt om de middenstip uit te schakelen.

 

Foto's volgen morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zooo.. morgen mag ik ook mijn onderschrift aanpassen naar: Oo_______oO eindelijk.

Maar hierdoor is wel alles getest en zit het in iedergeval goed. Lampen zitten er nu een week in, nadat ze dichtgelijmd en gekit zijn, en vandaag ook met hogedruk afgespoten en geen vocht te zien!

 

Dus morgen nog 1 uurtje klussen en dan is het klaar!

Nu nog op zoek naar vrienden met VAG com in de buurt om de middenstip uit te schakelen.

 

Foto's volgen morgen.

Dat is al een goed teken dat alles werkt en waterdicht is.

Suc6 morgen :wink:

Hopen dat de weken voorbij vliegen zodat wij deze geweldige mod ook kunnen inbouwen, maar wat duurt dat lang als je er aan denkt :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

johnny boy :D

per groep van 5 leds moet ge ne weerstand plaatsen van 680 ohm dit om de juiste lichtsterkte te krijgen naar de originele lampen

en als ge ze ook op de mistlampen wilt aansluiten dan moet ge ook ne extra weerstand plaatsen van 150 ohm per lamp

en als ge er nie uit geraakt komt ge maar langs leg ik het eens tegoei uit

ben van hasselt

stuur me maar pb als ge mijn adress wilt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Yep, zit erin en werkt ook nog!!

 

Laatste aansluiting solderen ging helaas niet.. te koud buiten. Dus dat hebben we nu maar met stekkers gedaan.

Passen we binnenkort wel aan als de auto binnenstaat.

 

Hier alvast een paar foto's zal er vanavond nog een paar maken.

Nu alleen nog de middelste stip uitschakelen, dus ik moet op zoek naar forum vrienden die vag-com voor de 3C hebben :mrgreen:

 

Wat mij wel opvalt is dat de kleur van het licht iets anders is dan de originele lampen. Valt dat bij jullie ook op?

Of de kleur verschilt in een bepaalde kijkhoek dat kan ook.

 

Ik wou nog proberen met VAG-COM de lichtsterkte van de gewone lichten staat nu op xx% deze bv 2 % hoger te zetten en kijken of het dan meer gelijk wordt.

post-10016-1423824053,6276_thumb.jpg

post-10016-1423824053,7526_thumb.jpg

post-10016-1423824053,8464_thumb.jpg

post-10016-1423824054,3463_thumb.jpg

post-10016-1423824054,4713_thumb.jpg

post-10016-1423824054,6432_thumb.jpg

post-10016-1423824055,3306_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@passatmotion

-ik heb hier nog wel een doekje.. maar ik moet wel zeggen het geeft wel een tof gevoel ondanks de extra problemen die ik gehad heb met deze R36 units nu het erin zit en werkt..

 

Ik heb trouwens nog aardig zitten kl#ten om de binnenbekleding van de achterklep af te krijgen. 1e gedeelte geen probleem, maar dan blijft hij boven nog vast zitten.. Zit dus blijkbaar een klikvinger net de andere kant op.. nu je het weet geen probleem... :idea:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag bij Jaap langs geweest (nogmaals bedankt Jaap) om de binnenste unit uit te schakelen. De Byte 09 keurig op 0000 0000 gezet, echter de binnenste unit bleef branden. :(

 

Na enige keren geprobeerd te hebben zonder resultaat, maar eens in Jaap zijn 3C geprobeerd en daarin werkte het in 1 keer. :D

 

Heeft iemand een idee waaraan het kan liggen dat alleen de Byte 09 wijzigen bij mijn 3C niet zou kunnen werken? Wellicht heeft dit toch te maken met het feit dat ik een set US achterlichten heb? Of...... :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Mocca CB,

 

Om die midden stip weg te laten programmeren moet je op groep 9, byte 9 en op 000000 zetten,

heb dit ook nog nie geprobeert maar heb dit vernomen van een paar mensen om deze site.

 

Hopelijk kon ik je verder helpen,

 

MVG Johnny

 

Hoi Johnny.... zoals ik al aangaf hebben we dat ook gedaan. in Jaap zijn auto werkte het perfect, echter met dezelfde instelling die van mij niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
zoals je aan gaf is met 0000 0000 dus 8 nullen en ik geef aan met 000000 6 nullen is een verschil kan mss dat zijn

 

MVg Johnny

 

6 nullen hebben we ook geprobeerd, maar de VAGcom wijzigt dan die combinatie direct in 8 nullen.

De instellingen hebben we ook identiek in 2 verschillende auto's gedaan. De ene werkte, de andere niet.

Vreemd.... :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden