Ga naar inhoud

R-pakket voor Volkswagen Passat CC


Vdub

Aanbevolen berichten

In navolging van de volumemodellen van Volkswagen komt nu ook voor de Passat CC een aerodynamicapakket op de markt. De accessoires, samengepakt onder de naam R-Line, omvatten tevens een setje 17 inch lichtmetalen wielen.

 

Aan de buitenzijde vallen de 17 inch lichtmetalen Mallory-wielen in de maat 235/45-banden op, al kun je tegen betaling het schoeisel ook in 18 inch krijgen. Verder krijgt de vierdeurs Passat in de R-Line uitvoering specifieke vóór- en achterbumper en sideskirts, alsmede donker uitgevoerde koplampunits en R-logo's op de voorste spatborden.

 

Binnenin monteert Volkswagen aluminium dorpellijsten en een driespaaks multifunctioneel sportstuur, terwijl de sportstoelen reeds tot de standaarduitrusting van de CC behoren. Volkswagen vraagt 1.990 euro voor de set.

[bron]

Link naar reactie
Delen op andere sites

8-) Die foto's zijn genomen op de IAA. Een erg mooie auto moet ik zeggen. :mrgreen: Heb de zeer charmate dame die erbij stond eerst een heel verhaal laten ophangen alvorens toe te geven dat ik er zelf ook eentje heb. Wel zonder R-line helaas :(

 

Dan heb je nog iets vergeten toe te geven he, jij hebt die auto niet maar je baas he. :lol::lol:

Nee alle gekheid op een stokje is echt een pracht van een wagen, mogen ze inderdaad hier ook neerzetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer elke keer me ouders een cc aan te smeren, helaas is deze auto zo laag en kan mijn vader er dan moeilijk mee rijden ivm zijn rug.

De CR-V die ze nu hebben is ook geen lelijke auto, maar het is een Honda dus geen VW.

Nu moet ik zeggen dat Honda ook een goed merk is, hele mooie motor en de weg ligging is naar mijn meening beter.

De CR-V is stugger dan mijn passat en dat kan ik wel waderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8-) Die foto's zijn genomen op de IAA. Een erg mooie auto moet ik zeggen. :mrgreen: Heb de zeer charmate dame die erbij stond eerst een heel verhaal laten ophangen alvorens toe te geven dat ik er zelf ook eentje heb. Wel zonder R-line helaas :(

 

Dan heb je nog iets vergeten toe te geven he, jij hebt die auto niet maar je baas he. :lol::lol:

Nee alle gekheid op een stokje is echt een pracht van een wagen, mogen ze inderdaad hier ook neerzetten...

8-) Ik heb keurig toegegeven dat het een "Firmenwagen" is die ik "hauptsachlich geschäftlich" gebruik :mrgreen:

En nauwelijks "privat" :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden