Ga naar inhoud
  • 0

welke radio / navigatie ??


hjk

Vraag

Hallo,

 

Er is vast wel iemand die mij kan vertellen welk type radio dit is (zie foto) en waar ik eventueel een recente cd voor de navigatie kan bekomen..

Het is trouwens een vw passat variant highline van 2006

 

Alvast bedankt

post-9984-1423823939,6498_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Het is een RNS 300. Navigatie cd's zijn te koop bij de dealer :( , maak vaak goedkoper via ebay of marktplaats. En als je iemand kunt vinden met een recente RNS 300, dan kun je hem vast wel even kopiëren, maar dat mag natuurlijk niet..

In tegenstelling tot andere modellen accepteert de RNS-300 geen kopie, maar alleen de originele CD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tja. Bij de MFD1 lukte dat wel, maar ja, ze worden alsmaar inventiever in het bedenken van beveiliging....

 

Je vindt wel op ebay goedkopere versies, maar die lopen dan eentje of meer achter op de meest recente...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Iedereen bedankt voor de reacties. Vandaag de auto opgehaald. Rijdt perfect moet ik zeggen, zo'n 2.0 liter. Ben een 1.9 tdi gewend met 130 pk en 6 bak, maar deze lijkt veel meer power te hebben.

Heeft iemand trouwens een idee welke nokia telefoon in de houder past (zie foto). Volgens mij is e.e.a. af fabriek gemonteerd.

 

Gr Henk Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden