Ga naar inhoud

Chroomstrips


Jee13

Aanbevolen berichten

Omdat ik wel graag chromen raamlijsten wilde, maar deze vrij duur zijn voor de passat (en omslachtig !) Heb ik bij de Lidl een rol 7mm gescored en ben aan t plakken gegaan.

 

Is wel aardig gelukt, dacht ik zo.

 

Gr Jee

 

Img_2247b.jpg

 

Img_2246b.jpg

 

Img_2245b.jpg

 

Img_2244b.jpg

 

Img_2249b.jpg

 

Img_2251b.jpg

 

Img_2248b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik geef het een 1/2 jaar, dit na een gesprek met mijn buurman, die had het ook gedaan, die waren foeilelijk geworden.

Het is niet dat ik het je niet gun, ik zag ze ook liggen, maar water kruipt overal doorheen, misschien dat deze beter zijn kan ook hoor.

Ik vindt het iig wel netjes gedaan. :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ook over zitten denken, maar punt 1 plakken de strips niet goed genoeg om bijvoorbeeld een wasbeurt met hoge drukspuit te overleven. en punt 2 zal het niet erg lang mooi blijven denk ik. Maar ik heb het nog niet geprobeerd , dus als het bij jou wel werkt dan weet ik wat ik ga doen haha. (overigens doe ik het dan bij de stootstrips aangezien ik al wel chroom bij mijn ramen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n strips heb ik ook een lange tijd gehad op me bumpers, ik had ze wel op het gespoten gedeelte geplakt en niet op het zwarte kunstof. maar ze plakken super goed, bij mij zijn ze na 1.5 jaar nog nooit eraf geplakt, wel na een jaarte verkleuren ze op sommige plaatsen, zef denk ik door steenslag.

 

Die van 3M zijn zeker wat beter :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden