Ga naar inhoud
  • 0

Geprobeerd deurslot te forceren...


Rietish aka JRJ

Vraag

Nou daar ben ik weer....

 

Gister was ik in Zuidplein(Rotterdam)

 

En zette de auto in de parkeergarage ik stond nog ff bij mijn auto omdat mijn vrouw nog aan de telefoon was.

 

Dus toen was ik aan het spelen/wachten en deed mijn sleutel in de deurslot om de ramen dicht te doen normaal doe ik dat

met de afstandbediening maar was een beetje

aan het spelen.

 

Maar tot mijn verbazing kreeg ik mijn sleutel met heel veel moeite in de deurslot en hij draait niet meer beiden kanten op.

Nu weet ik niet waar het gebeurd kan zijn en wanneer want ik was met het lange weekend naar euro disney

en pas zondag teruggekomen.

 

Ik heb een vermoeden dat het daar gebeurd kan zijn maar weet dit niet zeker.

 

Maar nu mijn vraag kan ik dit zelf maken?

Dus open maken en kijken waar de fout zit of ze iets d'r in hebben gelaten een pinnetje ofzo

of moet ik een nieuw deurslotje hebben?

 

Het enige waar ik mijn deurslot bij gebruik is als een keer mijn alarm het begeeft en om de ramen opnieuw in te leren

nadat ze gereset zijn

maar dat komt ook maar 1 keer in de zoveel tijd voor.

Als ik de accupolen heb verwijderd dan alleen maar dit kan van binnen ook met de schakelaars ingesteld worden.

En dan heb ik ook nog de slot op de achterbak. De passagierskant daar heb een blindplaatje zitten.

 

Dus weten jullie misschien raad???

 

P.s. Sorry voor het lange verhaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb je cylinder van andere kant nog ??

 

je zou die om kunnen wisselen, als slot smeren niet werkt

 

Ik heb bij mijn passat (variant) beide slotcylinders verwijderd ivm gevoeligheid voor inbraak. Ik heb een alarm met AB

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

even een vraag,

Zijn de achterdeurgrepen net zo groot als de voor deur grepen?

Anders is het natuurlijk mogelijk om op de voorportieren klinken van de achterportieren te gebruiken om zo een slotloze klink te krijgen en ze dus minder kans te geven om het slot eruit te wippen.

Toen ik nog passatloos was,is er bij me buurman(passat variant '99) het slot ook geforceerd en dat viel me op omdat al ze ramen open stonden.

 

Misschien weet iemand of dat met de klinken mogenlijk is,moet je vanzelf wel AB hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Maar is het nu wel of niet mogelijk met je a.b. je ramen te openen of te sluiten, want er wordt gezegt dat je een speciale module moet hebben.

Zoals hte mij vandaag bij de ealer is verteld,is dit mogelijk bij een comfort-module.

Ga morgen een afspraak maken en dan laat ik dit erin zetten(iig voor AB centr vergrendeling) Zal het laten weten als het erin zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kunt bij de dealer gewoon de blinde kapjes en de slot-dummies bestellen.

 

Onderdelen http://www.passatplus.de/umbauteile/schlossfrei/index.htm

Handleiding: http://www.passatplus.de/umbauten/schlossfrei/index.htm

 

En dan nog ff naar de spuiter voor de juiste kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou bij mij gaan de ramen nog steeds op en neer met de afstandbediening alleen niet meer met de sleutel maar zit nog ff te twijfelen of een blindplaatje of gewoon een slot aangezien ik op de passagierszijde al een blindplaatje heb

 

Bij de dealer kosten die blindplaatjes als het goed is net een paar euro's maar dan moeten ze nog gespoten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nou bij mij gaan de ramen nog steeds op en neer met de afstandbediening alleen niet meer met de sleutel..

Snap ik niets van, als ik op de afstandbediening druk, respectievelijk open of dicht, gaan mijn ramen helemaal niets naar boven of naar beneden.

Zit het ergens met de instellingen van je comfortmodule?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn auto word volgende week vrijdag voorzien van AB op de comfort module.

Heb het bij de dealer nogmaals gevraagd,en die wist mij te vertellen dat deze de ramen ook zou aansturen,maar goed,dat moeten we allemaal maar zien als het erin zit.

Ik zal dit zeker kenbaar maken hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja Rene,dat is een vaste prijs,heb het zwart op wit hier liggen.

Nu had de planner het er gister wel over dat het iets van 195 euro was,incl alles.

Ben dus errug benieuwd wat het nu gaat kosten,zal het volgende week vrijdag avond gelijk posten hier,even geduld nog..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je moet een extra module hebben voor dit bij mij is dit ook op me alarm aangesloten waardoor als ik mijn auto op alarm zet de ramen gelijktijdig dichtgaan.

Als je je ramen met de sleutel open en dicht kan krijgen dan moet je deze module hebben

Wat is daar de bestelnr van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de cv er al in,maar de module om dus op afstand te openen,ook afzonderlijk de ramen en de kofferbak kost incl inbouw €205.30.

Dit is pakketnummer CFM2 8

 

Pakket omschrijving:

Comfortbediening Votex voor electrische ramen,schuifdak en portiervergrendeling.

 

Zie ook topic in electronica '' klap/stiletto sleutel'' :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb de cv er al in,maar de module om dus op afstand te openen,ook afzonderlijk de ramen en de kofferbak kost incl inbouw €205.30.

Dit is pakketnummer CFM2 8

 

Pakket omschrijving:

Comfortbediening Votex voor electrische ramen,schuifdak en portiervergrendeling.

 

Zie ook topic in electronica '' klap/stiletto sleutel'' :wink:

Ik heb de dealer eens gevraagd, maar die zeggen dat dit wel klopt, maar zijn voor mij wel opzoek welke module je nodig zou hebben, maar wisten niet welke.

Etos er bij gepakt, niets gevonden. Met de sleutel op het slot doet ie het wel maar niet met een druk op de knop van de klapsleutel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Duitse dealer zei dat dit pakket wel bestond maar dat er geen klapsleutels bij waren maar een losse afstands bediening.

bediening.jpg

Hij vertelde dat er geen klapsleutels bestaan voor de 3B omdat die chip in de klapsleutel op een andere frequentie zit als de frequentie van de 3B.

Hele late modellen hadden misschien geluk en hadden wel een klapsleutel maar 90 procent (forum snapt het teken niet ffs)

kon dat wel shaken.

 

Hij zei wel dat ze wel zelf te maken waren.

Maar hij zei dat je dan beter een extra sleutel kon bestellen... die laten inlezen... en dan met die sleutel gaan klooien.

Dan bleven de 2 originele sleutels in takt.

Het pakket was trouwens geen standaard VW pakket maar een soort geadopteerd pakket.

 

Prijs van het pakket met de sleutelhanger ab's was idd ergens tussen de 200 en 250 euries.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden