Ga naar inhoud

Bonrath veerschotels


Vdub

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag een set Bonrath veerschotels besteld voor een 15mm verlaging van de voorzijde van de passat.

 

Gruppe: Fahrwerkstechnik

Untergruppe: Domlager,VW

Artikel: Bonrath Domlager

Beschreibung: Tieferlegung der VA um ca. 15mm, härter als die Originale, geringerer Verschleiß, mit TÜV

14060.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb ze er vandaag onder gelepeld en ik moet zeggen dat ik zwaar teleurgesteld ben... vooralsnog is het geheel niet meer gezakt dan 5mm ipv 10 tot 15, misschien dat het nog iets nazakt..

 

Ook heb ik vandaag een complete doos met alle draagarmen en armpjes gekocht voor de voorzijde van de Passat. links heb ik alles vervangen behalve de achterste arm(was reeds door mij vervangen) en rechts heb ik alles behalve het spoorstangetje en de achterste draagarm vervangen.

 

Ook zijn de remklauwen voor nu met RVS-coating gespoten, ze zijn nu rvs-kleurig en beter te zien door de velg. Met dank aan Tom voor de spuitbus coating.

 

Foto's volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De auto is inmiddels nmw toch nagezakt... Ik had em voor de tijd opgemeten en toen was afstand grond-wielkastrand 67cm, nu 65,5cm...

 

ik zal morgen ff een paar foto's maken van de klauwen en de extreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeme verlaging van 15 mm ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

pictures...

 

er is btw niet veel in te zakken, alleen de originele schotel zat vast om de schokbreker en moest ik met de hamer aaien, deze kon ik zo weer omhooghalen.

 

Ik had beide schotels naast mekaar gezet en er zit 15mm hoogteverschil tussen.

Dsc_1498k.jpg

Dsc_1497k.jpg

Dsc_1496k.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 years later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden