Pieter13 Geplaatst 4 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 4 januari, 2015 Dan ga ik van de week proberen hem opnieuw uit te lezen, dank voor de hulp. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DenV5Passat Geplaatst 5 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 5 januari, 2015 Blijft zeer doen als ik er naar kijk. Hij staat gelukkig niet voor de deur Kanonnuh man, dat zuigt ! Begrijp dat je hier niet dagelijks naar wilt kijken. Succes met de reparatie ! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kamil840 Geplaatst 7 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2015 Vandaag nog ff bij de uitlaatspecialist geweest voor twee nieuwe flexibele tussenstukken, en andere gat die iets verder aan de pijp zat te dichten, was bij de g3uitlaatspecialist.nl geweest , totaal aan kosten €230 en de operatie duurde ongeveer 3 uur, service was top en ik mocht meekijken, en de lekker geluid is weer terug Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Redeemer1972 Geplaatst 7 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2015 Ik hoop alleen dat de boel niet onder spanning staat nu want die ene mofklem is een stuk korter dan een originele. Dat probleem ondervond ik ook tijdens de reparatie van m'n staartstuk. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kamil840 Geplaatst 7 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2015 Ok nu laat je me wel schrikken, maar ik heb half jaar garantie op montage dus moet goed komen als het fout gaat Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Redeemer1972 Geplaatst 7 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2015 Kijk maar naar de laatste foto. Die oude is een stuk langer dan die nieuwe. Ik had ook 2 universele besteld maar die heb ik heel snel vervangen door originele. Ik moest heel het uitlaatsysteem naar voren trekken om de pijpen fatsoenlink in de mofklemmen te krijgen. Dat haalde niks uit want alles hing toen onder spanning. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kamil840 Geplaatst 7 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2015 Hoe controleer je of de uitlaat onder spanning staat? Ik heb oprij bokken thuis dan wil ik dat morgen checken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Redeemer1972 Geplaatst 7 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 7 januari, 2015 Tussen de kopse kanten van de pijpen zit een paar cm ruimte. Daarom zijn de originele moffen langer. Om de pinpen goed te koppelen met imitatie kortere moffen moet je de boel naar elkaar toe trekken en dan vast draaien. Je kan de bouten van de moffen losdraaien en kinken of de pijlen uir de moffen glijden. Dan stond er dus spanning op. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
gtt Geplaatst 12 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 12 januari, 2015 Misschien een domme vraag. Ik ga van de week de thermostaat vervangen. Moet ik dan de pakingen van het inlaatspruitstuk vervangen of kan ik die hergebruiken? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat w8 ie Geplaatst 12 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 12 januari, 2015 Ik heb ook thermostaat huis vervangen en ik heb alle pakkingen die ik tegen kwam hergebruikt omdat nieuw er nog niet was of in backorder ,en het is goed bevallen,tot nu toe alles droog Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kamil840 Geplaatst 12 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 12 januari, 2015 hoi, uitlaat staat gelukkig niet op spanning, ik heb nog een vraagje over het vervangen van thermostaathuis, wat kun je het beste doen met koelvloeistof? helemaal aftappen of kan dat ook zonder? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat w8 ie Geplaatst 12 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 12 januari, 2015 Ik ben gewoon gaan sleutelen en wat weg loopt loopt dan maar weg,en als het weer in elkaar zit,reservoir bijvullen en starten,ontlucht als het goed is zichzelf Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ad Driessen Geplaatst 12 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 12 januari, 2015 Voor het vervangen van het thermostaathuis staat er een how to voor een W8 op het forum. Lees deze eens door, dan weet je een beetje wat je tegen komt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
vwpassatw8 _owner Geplaatst 15 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 15 januari, 2015 Hallo, Er is mij verteld dat er hier een w8 goeroe rondloopt. Er rateld iets onder mijn motorkap,dit is duidelijk te horen in de cabine bij 1500 rpm. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Alvast bedankt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 15 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 15 januari, 2015 Er is mij verteld dat er hier een w8 goeroe rondloopt. Voor het vervangen van het thermostaathuis staat er een how to voor een W8 op het forum.Lees deze eens door, dan weet je een beetje wat je tegen komt Alvast bedankt volgens mij heb je hem gevonden Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mark91 Geplaatst 15 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 15 januari, 2015 Hallo, Er is mij verteld dat er hier een w8 goeroe rondloopt. Er rateld iets onder mijn motorkap,dit is duidelijk te horen in de cabine bij 1500 rpm. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Alvast bedankt Waar komt het vandaan? Achterkant van het blok zitten de kettingen aan de voorzijde kan het een poelie ofzo zijn Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
vwpassatw8 _owner Geplaatst 15 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 15 januari, 2015 Het komt aan de achterkant van het blok vandaan. Dus dan zal het wel de kettingen zijn. Spanners laten vervangen of is revisie de juiste optie? En enig idee wat de kosten gaan zijn? En bij wie ik dit het beste kan laten doen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mark91 Geplaatst 15 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 15 januari, 2015 Het komt aan de achterkant van het blok vandaan. Dus dan zal het wel de kettingen zijn. Spanners laten vervangen of is revisie de juiste optie? En enig idee wat de kosten gaan zijn? En bij wie ik dit het beste kan laten doen? Eerst het blok spoelen en schone olie erop wat is de km stand van je blok? En wanneer is er schone olie opgekomen? En lees dit topic eerst maar eens vanaf pagina 1 door, dan zul je zien dat een w8 geen doorsnee motor is. Wat betreft het ratelen kunnen ook je nokkenas verstellers zijn maar dan zou die ook echt slecht moeten gaan lopen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mark91 Geplaatst 15 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 15 januari, 2015 Er zijn niet veel garages die verstand van w8 motoren hebben, de dealer al helemaal niet. Spanners revisieren moet het blok eruit, en de onderdelen zijn zeer prijzig, kom je al gouw op bedragen uit die haast wel boven de gemiddelde waarde van een w8 gaan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat w8 ie Geplaatst 15 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 15 januari, 2015 Ho ho,dat ie van jouw nu zo weinig waard is kan ik niks aan doen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat w8 ie Geplaatst 15 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 15 januari, 2015 Ik heb er al ongeveer 14000,- euro ingestoken,leuk hè zo n hobby Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mark91 Geplaatst 15 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 15 januari, 2015 ach ja Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
vwpassatw8 _owner Geplaatst 15 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 15 januari, 2015 Olie is vervangen bij 206000 km,staat nu 214000km op de teller. Weet dat het bijzondere blokken zijn,maarja je bent jong en je wil wat! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mark91 Geplaatst 16 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 16 januari, 2015 Olie is vervangen bij 206000 km,staat nu 214000km op de teller. Weet dat het bijzondere blokken zijn,maarja je bent jong en je wil wat! Bij 214xxx zou het best kunnen zijn dat de spanners/ketting gewoon op zijn hoor. je kan met vagcom uitlezen wat voor afwijking de ketting heeft Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat w8 ie Geplaatst 16 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 16 januari, 2015 Oeps Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten