Ga naar inhoud
  • 0

Vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
8-) Ik heb ze er inmiddels ook onder. Goodyear Ultragrip Perfromance 2 in de maat 235/45R17 op de originele velgen. Keurig gedaan door KwikFit in Almelo. Daar moest ik naartoe van de leasemaatschappij: uitstekend geholpen! Inmiddels ook terug geweest voort het natrekken van de bouten: als ik had gewild had ik kunnen blijven zitten!
  • 0
Geplaatst

Heb ze er inmiddels ook onder gegooid had even wat tijd over en het kon met dit goede weer nog mooi even de 19" poetsen en weg leggen voor de winterslaap :mrgreen:

Gr Jerry

• 0
Geplaatst

Die van mij liggen nog in de winkel, ik weet nog niet of ik deze winter met winterbanden ga rijden. Ik denk er nog ff een paar maanden over na.

• 0
Geplaatst

bij mij liggen de 18 inch wintervelgies met bandjes er ook onder. De 19-ers liggen in de opslag. De dealer dacht dat ik een nieuwe auto had. Andere velegen, andere grill

• 0
Geplaatst

Pas als het weer het nodig acht,meestal doe ik dat rond deze tijd maar het is net zomer, dus nog niet nodig.

Ik heb overigens nog geen velgen, wel banden.

15" is toch de nodige velg op een 3bg he?

• 0
Geplaatst

V70 afgelopen weekend op het winter rubber gezet. (16 inch + stalen velg) Passat gaat volgende week.

Voor de liefhebber, ik heb nog een setje banden 17" KLEBER 225/45/17 liggen. 4 stuks, 2 goed 6/7 MM 2 minder goed. In NL kunnen de laatste 2 nog wel, naar de sneeuw in de Alpen niet. Setje mag voor een forum lid tegen een zachtprijsje weg.

• 0
Geplaatst

Dan heb ik de juiste banden liggen, ik heb nog 4 bridgestone 195/65 liggen van mijn Toledo

Deze rond een komende velg leggen en we kunnen weer de baan op bij sneeuw en vriesweer

• 0
Geplaatst

Afgelopen maandag heb ik de winterset er onder laten zetten. Is in de maat 205/55/17. :D Kleiner past niet. Gisteren op en neer naar Keulen met een snelheid rond de 200-210. Uiteraard niet zo strak als de 19 inch maar eigenlijk nog best wel goed. Zal op korte termijn proberen wat foto's te uploaden.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden