Ga naar inhoud

Meguiars Vraagje


VisionRoy

Aanbevolen berichten

Laten kennen?

 

Ik leg je precies uit waarom ik de actie niet ondersteun.

Meguiars Nederland is actief bezig om zijn markt te verdedigen. Alle grijze import probeert men te bestrijden.

Als je zelf in de markt terecht komt met importproducten kun je met allerlei ellende om de oren worden gegooid. Meguiars Nederland heeft niet voor niks ooit een licentie moeten kopen om t spul te mogen importeren.....

 

Dus..... het is helemaal niks persoonlijks. Als je iets wilt regelen vind ik alles prima, alleen doe ik er helemaal niks mee en raad ik je het sterk af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik laat me ook niet kennen hoor,

 

Als de inkoopactie gelukt was (in samenwerking met meguiars nederland) dan was dat erg mooi geweest en had dat een paar euro's kunnen schelen.

Maar als dat niet lukt is het pech en leg ik me daarbij neer. En de prijzen zullen hier inderdaad met een goeie reden wel hoger zijn dan in amerika.

 

Maar ik vind dat we deze discussie bij deze moeten stoppen. Er is al zoveel gezegd en gesproken over de prijzen en inkoopacties i.v.m. meguiars. Laten we gewoon genieten van het feit dat het spul de auto laat glimmen (En lekker ruiken) als geen ander. Ik ben er in ieder geval super tevreden over, en ik vind het die paar euro's dat het duurder is dan bijvoorbeeld turtle wax ofzo meer dan waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Bijdeze meld ik me ook aan. Aangezien ik net in het schoonmaakspul ben gaan verdiepen.

Eind augustus ben ik op vakantie dus als het begin of midden aug kan (moet de rest ook kunnen natuurlijk) graag, heb ik een mooie gepoetste auto als ik met vakantie ga naar Italie.

 

gr,

 

Duncan

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, laten we het dan concreet maken, een maand is voorbij voordat je er erg in hebt.

 

Voorstel: zaterdag 5 augustus, lokatie Meguiars Trainingscentrum Baarn

 

Deelnemers:

- HarroJansen

- Carpmaster

- IROA-1

- passatvw

 

ViperArray, denk je dat dit gaat lukken? Wat is het maximum aantal deelnemers dat hier aan kan deelnemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, toennet weer even een nieuwe bestelling bij Leko geplaatst.

 

Heb de velgenreiniger van Meguiars besteld, en de ScratchX gaan we ook maar eens uitproberen. Ik kreeg er een gratis Water Magnet bij, dus die gaan we dan ook maar eens proberen (ook al is dat onnodig want we hebben hier thuis een osmose wasstraat en dat werkt echt geweldig!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 Juli zou voor mij opzich wel kunnen, maar dan kan ReneR niet ...

 

Maar wat zou de planning zijn voor de meeting ? ...

Allemaal omstebeurt in de osmose-wasstraat ? :P

Want dat gaat een probleem worden ... aangezien er ook nog een hoop vervelende collega taxichauffeurs hun auto willen wassen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de Meeting/Poetsdag in Baarn.

Ik ben gisteren naar Automaxx Summer Edition in Biddinghuizen geweest en daar stond Meguiar's ook met een stand, dus gelijk maar even voorgesteld en gezegd dat we van de VW Passat.nl club een trainingsdag in Baarn aan het organiseren zijn. Vonden ze leuk en er mogen dan minimaal 5 en maximaal 15 mensen dan aanwezig zijn ivm individuele begeleiding per auto zeg maar.

Ze vonden het een goed idee, dus hoeveel deelnemers hebben we nu buiten deze:

 

- HarroJansen

- Carpmaster

- IROA-1

- passatvw

 

Geef jullie op en dan hebben we binnenkort een gezellige dag!!

 

gr,

 

Duncan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden