Ga naar inhoud

Onderhoud -> Vianorm


ridouan

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Mijn wagen heeft deze week via Vianorm een onderhoudsbeurt gehad. Ik heb gevraagd of ik bij de nabespreking met de dealer mocht zijn. Dat was een uitermate leerzame ervaring. Verder niets dan lof. 's Morgens zijn op een parkeerplaats in de buurt van de dealer op een sneeuwtapijt vijf uiterst kleine mankementen aangebracht. Ik zal ze hier niet noemen, dealers lezen immers ook mee, maar veel stelt het niet voor. De auto is binnengebracht door de vianorm-medewerker en ik ben naar huis gebracht. 's Middags weer opgehaald. Alles liep perfect. De dealer had vier van de vijf mankementen gevonden, wat ik op zich knap vond. De vijfde zou ik zelf ook niet gevonden hebben. (Nieuwsgierig?. Stuur PB). Minpuntje: opgegeven extra werk stond wel bij de balie gemeld, maar was op de werkorder weggevallen, niet gedaan en ook niet berekend. Dat is alsnog uit coulance gratis gedaan. Overigens had deze grote en drukke dealer zijn zaken heel goed voor elkaar. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Misschien dat ik voortaan maar hier naar toe ga, in plaats van mijn huidige dealer. Ik kan de vianorm-constructie aanbevelen. Ik zal mij zeker weer aanmelden als de tijd voor onderhoud gekomen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
He Gurby leuk om dit te lezen ben namelijk zelf werkzaam bij Sanato houten als service manager ik kan de auditor nog goed herinneren was een hele aardige kerel.

 

Ben blij dat je erg tevreden bent mischien zie ik je nog een keer terug.

 

gr Jordy

 

Ha Jordan ik was er gisteren (donderdag) weer voor onderhoudsbeurtje!

Beviel weer prima! Volgens mij hielp jij me toen ik hem weer op kwam halen toch?

 

p.s. er bestaat nog wel degelijk zo'n VW servicesticker die in de deur wordt geplakt en waarop staat wanneer z'n volgende servicebeurt weer moet zijn... want ik heb sinds gister een nieuwe in m'n auto zitten :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden