Ga naar inhoud

Nieuwe site!


BLACKPEARL

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Omdat ik sinds enige tijd veel over passats opzoek en ik daarbij eigenlijk alleen wat duitse site´s tegenkwam heb ik een opzetje gemaakt (nu nog met soms wat jatwerk :roll: ) voor een echte hollandse site (in de hollandse oranje kleur :P ). Het moet een uitgebreide site worden, eerst alleen voor passat rijders!

 

Als jullie nog wat tips hebben en/of als jullie ergens tegenaan lopen dat het vermelden waard is, mail het dan naar me!

www.volkswagensite.nl

 

Ik hoop dat dit ook voor jullie een uitkomst is!

 

Groetjes,

 

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

BLACKPEARL.. je kunt het beter een Prive site noemen, met zoals je Eigen ombouw pic's en Car gegevens/foto's..

 

Beste Chrompassat ik heb hier nu nog een opzetje opstaan. En als het een prive site zou worden is hij wel aardig prijzig.... :( Ik heb echt de intentie om deze site tot een handige tool te maken (maar wel met jullie hulp en kennis!)

 

Groetjes,

 

Jeroen (blackpearl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het erg tof inderdaad dat je de moeite voor ons allemaal wil doen.

Maar ook ik vraag me af of er echt behoefte aan is. De meeste nederlanders kunnen toch wel enigzins een beetje berijpend duits lezen, en voor degene die het niet kunnen heeft google een functie om volledige pagina's te vertalen naar het nederlands.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ziet ik ook, gisteren kwam ik er 1 tegen die eerst van het duits naar engels deed en dan moest je dit weer copieeren naar een nieuwe blok en dan kon je kiezen voor engels naar nederlands.

zal even kijken waar ik dat gezien heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden