Ga naar inhoud

Jawel het is binnen :-)


Dannydude1.8t

Aanbevolen berichten

Meinen damen und heren,

 

Eindelijk zijn al mijn nieuwe mods binnen, zie hier de opsomming:

aller eerst de nieuwe sharkfin antenne:

post-5834-1423823514,6118_thumb.jpg

dan de spiegels met knipperlicht:

post-5834-1423823515,018_thumb.jpg

en tot slot de nieuwe kofferbak spoiler die ik er al even opgelegd heb voor een klein impressie en ik moet zeggen ik ben dolblij :D

post-5834-1423823515,2992_thumb.jpg

post-5834-1423823515,4242_thumb.jpg

post-5834-1423823515,1274_thumb.jpg

post-5834-1423823515,5492_thumb.jpg

Alles gaat maandag naar de spuiter dus ik hoop vrij snel het totaal plaatje te kunnen laten zien. reacties zijn gewenst en altijd welkom :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey danny,

 

Mooi spul allemaal, kan me voorstellen dat je dolblij bent :D

Over die spiegels. Zijn die nog electrisch verstelbaar? en zoja waar heb je die vandaan getoverd.... ben al een tijdje opzoek naar die dingen met knipperlicht.

 

Trouwens, enorm mooie bak heb je..... :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over die spiegels. Zijn die nog electrisch verstelbaar? en zoja waar heb je die vandaan getoverd.... ben al een tijdje opzoek naar die dingen met knipperlicht.

 

Deze zijn elektrisch verstelbaar en verwambaar. maar je hebt ze ook nog met memory functie. Ik heb deze bij SKG-carstyling vandaan. lekker in Nederland maar de prijs is er ook wel naar. Ik ben alleen blij dat als er iets mee is ik er makkelijk mee terug kan. en dat is ook wat waard :-)

overigens hebben ze ze ook zonder al deze functies meen ik. kijk maar eens op http://www.skg-carstyling.net

 

Trouwens, enorm mooie bak heb je.....

 

Thanks! :thanks:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over die spiegels. Zijn die nog electrisch verstelbaar? en zoja waar heb je die vandaan getoverd.... ben al een tijdje opzoek naar die dingen met knipperlicht.

 

Deze zijn elektrisch verstelbaar en verwambaar. maar je hebt ze ook nog met memory functie. Ik heb deze bij SKG-carstyling vandaan. lekker in Nederland maar de prijs is er ook wel naar. Ik ben alleen blij dat als er iets mee is ik er makkelijk mee terug kan. en dat is ook wat waard :-)

overigens hebben ze ze ook zonder al deze functies meen ik. kijk maar eens op http://www.skg-carstyling.net

 

Trouwens, enorm mooie bak heb je.....

 

Thanks! :thanks:

 

Heb zelf ook voor die keuze gestaan maar ook voor skg gegaan viewtopic.php?f=110&t=27087&hilit=spiegels+met+kniiperlicht

Enigste "nadeel"is dat ik nu wel een licht fluit geluid heb aan de bestuurderskant. Ben benieuwd of hetzelfde bij jou is straks. Maar ze zien er perfect uit Veel plezier met je nieuwe spullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boelie: ik heb ze op jou advies bij skg gehaald. Heb je foto's ook gezien en ik was

meteen overtuigd. Ik zal je op de hoogte houden of ik ook de suis hoor. Is daar overigens geen oplossing voor? Van die windbrekertjes zoals op t dak van een BMW 335i coupé?

 

Haha lees het net terug ja, had zover nog niet eens gekeken. Ik zou het niet weten wat betreft de windbrekers. Heb even snell gegoogled maar kwam geen onderwerpen tegen. Maar ik graag je ervaring wat betreft de suis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke set :D Dit wordt ook zn echte one-of-a-kind wagen, voor zover dit het nog niet was :mrgreen:

 

Ben zeer benieuwd hoe het allemaal staat. Zeker de spiegels en de spoiler... :cool1:

 

Wellicht dat het bij het monteren van de sharkvin voor velen (inlc mijzelf) interessant is om een paar goede foto's te maken van (de)montage van de hemelbekleding. Je hebt namelijk een sedan en daar is nog niet veel info over te vinden maar er is toch redelijk vraag naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik iets gemist? Het is toch nog geen sinterklaas. :mrgreen: ben benieuwd naar de pics als het in kleur en gemonteerd is.

Dit was de carribische sinterklaas, die komt vaak rond de zomer periode ;-)

Ik heb de sharkfinn ook besteld op ebay, komen uit Hong Kong. Waar heb jij de jouwe besteld

die van mij komt van een ebay shop genaamd Going fast. op de doos staat dat het uit duitsland komt, het rare is dat hij in een doosje kwam waar normaliter de aluminium pedalen in zaten. tenminste dat staat op het etiquet aan de binnekant.

Dit wordt ook zn echte one-of-a-kind wagen, voor zover dit het nog niet was

Thanks! altijd leuk om te horen :D

Wellicht dat het bij het monteren van de sharkvin voor velen (inlc mijzelf) interessant is om een paar goede foto's te maken van (de)montage van de hemelbekleding. Je hebt namelijk een sedan en daar is nog niet veel info over te vinden maar er is toch redelijk vraag naar.

ik ga waarschijnlijk met Aph de antenne monteren ik zal mijn fotocamera meenemen en een goede reportage maken voor in de KB, als Aph het daar mee eens is :-)

Vraagje... zijn dit de spiegels van TYC? Die zijn super namelijk... je hebt namelijk ook al Chinese namaak. Is de spoiler van polyester of PU?

Ik weet niet wat TYC is maar deze komen van SKG-carstyling.net hier in Nederland. de spoiler is van PUR het is een originele Rieger spoiler. en de pas vorm is perfect 8-)

Leuk spul he :mrgreen:
Mooie mods! Ik ben benieuwd naar het eind resultaat ;)

De foto's zullen zeer snel hier te vinden zijn en dan ben ik benieuwd naar de reacties tot nu toe wil ik iedereen ff bedanken voor de positieve reacties altijd tof om te lezen dat mensen je wagen mooi vinden Dus bedankt allen :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden