Ga naar inhoud

Maguiars geprobeerd.


antonio

Aanbevolen berichten

Melvin, de Meg-fanaten beweren dat het veel beter is dan andere produkten. Ik zeg niet dat het niet zo is (ga het zelf ook nog proberen), maar Meguiars is erg goed in marketing.

 

Meer glans of sneller verwerken zegt op zich niets over de kwaliteit, het gaat er vooral om of het de lak beschermt. Dat is toch de voornaamste reden van de wax behandeling...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ik heb net de auto gewassen en Maguiars uit geprobeer. En ik moet zeggen het werkt als een tierelier.

Ik heb Tech wax geprobeerd en het is een aanrader.

 

Heej Antonio ziet er goed uit ,maar zijn nu ook de machinaal krassen waar jij het zaterdag over had weg??

Het komt namelijk voor dat als een auto met de machine gepoest is de polijstbewegingen zich in de zon laten zien.

Als Meguiars deze "polijstbewegingen" opvuld en omzet in glans is Meguairs zeker zijn geld waard.

Ik moet zelf nog een test doen

Maar bij Antonio zijn donkerblauwe kleur kun je dit heel goed uittesten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wiek, het is precies zoals jij het zegt.

 

Er is niks meer van te zien, blinkt als een spiegel. Ik heb hem in de zon gezet maar alle krassen zijn weg.

 

Als je het wilt proberen dan kom ik het wel brengen dan kun je het zelf zien voordat je het koopt. Maar het is zeker de moeite waard. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Antonio

Super ,Dat gaan we een keer uittesten

Bv met een ondiepe kras (dus wel in de blanke lak )

1 eerst echt schuren

2 dan met de machine grof polijsten

3 met de machine fijn polijsten

4 EN UITEINDELIJK MEGUAIRS

Mischien iets voor bij ons op het werk voor bij de eindcontrole

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden