Ga naar inhoud

Heldere koplampen.....


ViperArry

Aanbevolen berichten

Inmiddels weer wat dagen verder. Mailcontact loopt niet echt gesmeerd, maar t lijkt erop dat ik wat spullen heb kunnen bestellen.

 

@Senad,

De 100 euro voor de koplampen is iig incl verzendkosten absoluut niet haalbaar. Ze kosten mij zo ongeveer 175 euro.

Het grote wachten op de zending kan nu gaan beginnen, om dan als ze aankomen eindelijk ook de kwaliteit enzo te kunnen zien.

Afhankelijk van de kwaliteit en de intresse bestel ik eventueel nog een keer wat.

 

@Laker,

Ik heb een paar grilles extra besteld. Deze komen tzt op marktplaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Yeeeh, het pakket is binnen!

Kreeg vanmorgen telefoon dat er een gigantisch pakket uit Hong Kong was gearriveerd.

 

Helaas lukt t me niet om m vandaag al op te halen, dus morgenavond weet ik pas meer......

Samen met de grilles komt er 1 set heldere lampen mee. Eens kijken of t wat is, en of daar intresse voor is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik had niets liever gedaan maar mn werk liet het een keer niet toe.

 

Vandaag ga ik m zeker ophalen.

T schijnt zo'n grote doos te zijn dat er een chinees bij in kan zitten die me gaat assisteren met het monteren :wink:

 

Coole avatar trouwens...... Ik heb daar een aantal jaren terug de kribben gerestaureerd.... zal eens kijken of ik er ng een plaatje van kan opdiepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeeah!

 

Alles is er, en tis allemaal HEEL aangekomen. Netjes in piepschuim verpakt.

 

Komend weekend maar eens aan de slag om het in de Passat in te bouwen.

 

De grille gaat waarschijnlijk passen zonder voorbewerking.... er zitten namelijk geen gekke uitstekende delen aan!

img02511qa.jpg

img02534jl.jpg

img02553xw.jpg

 

En de koplamp.

img02572fz.jpg

img02658tq.jpg

img02599qa.jpg

 

Ik moet nog even checken welke lampen erin gaan... waarschijnlijk gewoon de standaard lampen.

Al met al valt t me absoluut niet tegen, de kwaliteit is goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn de Angeleyes die heb je ook in het zwart, (staan al meerdere topic van open).

 

die van Viperarry zijn als het Origineel alleen is het helderglas, je kan ook deze Angel's nemen of een nieuwere type met Knipperlicht in een Unit, of natuurlijk voor de Xenonlook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond ze ook erg erg mooi. Natuurlijk zit er ook een bijbehorende set knipperaars erbij.

 

Ik heb nog even nagevraagd of de lampen wel passen (nooit bij nagedacht).... en dr zitten gewoon dezelfde H7 en H1 lampen in als in Nederland.

 

De grille is tot mijn verbazing waarschijnlijk zonder de nacharbeiten installeerbaar.... misschien dat ReneR nog wel een plaatje heeft van die van hem voor installatie? Verassend.

 

Als het goed is ga ik ze zaterdag monteren, misschien zelfs gelijk met een set nieuwe (Xenon look) lampjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie lampen hoor...

Deze versie had ik nog nooit gezien.

Beide (groot licht en stads/dimlicht) vierkant... zie je niet vaak.

Heb je er ook heldere knipperlichten bij ?

 

Ik dacht dat de grill bij mij ook zo paste... als je de oude en de nieuwe naast elkaar houdt zie je geen verschil...

Maar dat is er dus stiekum wel (bij de standaard highline grill in europa dan)

Het probleem punt zit het em in de lucht inlaat...

En dan eigenlijk er precies onder...

Daar zit namelijk een soort spoilerlip die tegen de grill en het logo aan komt.

Heb je trouwens gezien dat het logo een stukje groter is :)

 

 

Plaatjes:

Op onderstaande foto de "Luchtinlaat-spoiler-lip" die ik bedoelde:

14ihl5u.jpg

 

En hier op de onderstaande foto de probleem zone:

(is met telefoon genomen nadat mijn handen eraf gevroren waren dus sorry voor de slechte kwaliteit)

14ihmyv.jpg

 

Ik hoor het wel als je nog vragen zou hebben :)

 

*EDIT* Oeps eind resultaat vergeten :oops: *EDIT*

14ihnqq.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk zitten er bijbehorende knipperlichten bij....

 

Als ik naar jouw grille kijk is ie aan de achterkant compleet anders dan die van mij.....

Bij jou zie ik heel veel vakjes naar achteren komen, die zitten er bij mij niet.

Denk dat praten niet zoveel zin heeft.... als de boel eraf is zie je het pas.

Komend weekend gaat de grille er zowel bij de TDI van mn vader als bij de 1.8 van mij in.

Ik zal goed wat fotos maken zodat men er ook wat mee kan.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden