Ga naar inhoud

TurtleWAX Ice


markiedam

Aanbevolen berichten

Redelijk goed spul hoor,

Kan dus geen kwaad om op een mooie zonnige dag (in de schaduw) dit te gebruiken?

 

 

Turtle gaat ook met zijn tijd mee, en die ice is weer een laatste uitvinding, was vroeger HET poets spul.

vind het zonde om het zo weg te gooien, wax altijd proberen in de schaduw aanbrengen of een heel laat zonnetje.

Nooit in de volle zon..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Omdat ik niet de middelen (en tijd) heb om de uitgebreide stappenplannen te volgen die te vinden zijn op dit forum, gebruik ik dit product ook.

Ik moet zeggen dat mn auto er na een behandeling met dit product er weer prima uitziet.

En voor een leek als ik is het goed te gebruiken.

 

Heb dit product aangeschaft nadat ik op RTL autowereld een item hierover heb gezien. (Zoek even op Werner poetst auto's)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken er genoeg die het prettiger vinden dan spullen van bij voorbeeld meguairs.

Maar wassen met het 2 emmer systeem zou ik wel doen.

Voor de rest heb een goed onderhouden auto 1 a 2 keer per jaar een wat uitgebreidere poets beurt nodig. (polijsten en kleien)

Dus lekker op gebruiken!

 

Met waxen zie je gewoon zo veel veranderingen, wat gisteren top was is vandaag weer achterhaald tenminste dat is wat sommige je wijsmaken.

Grootste deel (70-80% wordt wel eens gezegd) van de glans van je lak komt uit het polijst werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vroegah smeerde mijn vader zijn hele auto in dikke laag turtle hard wax en mochten mijn broer en ik deze na een paar uur uitbuffen. knetterhard werd dat spul!

 

deze wax is veel makkelijker in gebruik, vergelijkbaar met andere waxen.

 

Niet te dik opbrengen, niet in volle zon (om directe uitdroging van product te voorkomen en een te warm oppervlak)

hier al genoemd, egaal opbrengen en even laten intrekken.

 

Dit spul is easy bring on, easy wipe off.

Zit geloof ik wat NANO in, synthetisch wax dus met daardoor behoorlijke standtijd.

 

weet niet of hier nog fillers inztten. Maar verwacht niet dat je hier krasjes mee vult of onzichtbaar maakt.

Is puur een laagje ter bescherming wat je normaal gesproken een aantal keer per jaar herhaald.

 

Stel je verder geen eisen aan je glans, swirls of lak dan is dit prima spul

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden