Ga naar inhoud
  • 0

welk type en maat velgen zijn dit????


kellee2

Vraag

hallo allen,

 

ik wil nu heel graag eens weten welk type en welke maat velgen ik onder mijn passat heb zitten?

ik heb hem nu een maand en er is me al erg veel gevraagd welk maat velg ik onder de passat heb zitten

 

het zijn RIAL velgen en er zitten nu de maten banden onder :

 

voorzijde : 215/40/ZR17

achterzijde : 245/35/ZR17

 

er kunnen zekers bredere banden op alleen ik heb nu nog geen last van aanschuren

 

wie o wie kan mij deze vraag beantwoorden ?

post-7102-1423823281,219_thumb.jpg

post-7102-1423823281,2659_thumb.jpg

post-7102-1423823281,3127_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik denk dat je zoon 9.5 j tot 10 j velgen hebt op de achterzijde voor 7 tot 7.5 j.

weet alleen niet precies welke kant je met je vraag op wil.

maar als je er nu eens een wiel afdraait staat vaak aan de binnenkant van de spaak wel het aantal j en de et waarde. misschien even idee om te kijken. is namelijk moeilijk om zo te beoordelen wat nu precies jouw maten zijn vanaf de foto.

 

verder moet ik zeggen ik hou wel van deze manier de velgen onder de auto te zetten. het staat wel lekker dik.

of de passat hier nu een geschikte kandidaat voor is.... in dit geval vin ik het mooi staat, maar pak je een 3bg dan zeg ik nee. maar bv onder een polo of corrado golf1 2 3 4 vind ik het super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

17 inch Erik ;) Banden maat staat boven vermeld. Dus je hebt een goed oog.

 

Het is overigens het type F1 van Rial. Denk aan 400 euro. Ze zijn gewild in sommige scenes, maar dat zijn vooral oudere en kleinere auto's met vier lugnuts(polo, golf, e30, peugeot).

Kwartiertje google...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij dit type Rial staan de velggegevens meestal achter de naafdop. Als je die loshaalt zie je daar de velggegevens staan. Voor en achter zijn verschillend, ik vermoed dat voor iets van 7,5J x17 ET 35 en achter 9Jx17 ET40 zal zijn.

Het type (F1) zal niet op de velg terug te vinden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden