Ga naar inhoud

Al bijna een jaar lid, nu foto's!!!!!


strui901

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

Ik ben al bijna een jaar lid van dit forum, maar heb nog nooit foto's van mijn bolide geplaatst. Nu echt de hoogste tijd!

Vandaag was het zulk lekker weer dat ik hem even heb schoongemaakt onder het genot van een Hertog Jan. Heerlijk dat de zomer er weer aankomt! Doet mijn autohart altijd sneller kloppen.

 

Wat betreft mijn auto, eigenlijk saai origineel. Daar hou ik van. Al ben ik toch stiekem wel jaloers op de sportline-versie met die mooie Road America's en verlaagd onderstel.

 

Dingen die ik aan mijn auto heb gedaan:

- CK7W carkit van Nokia gemonteerd

- Blaupunkt Brisbane SD 48 zwart gemonteerd (kleurt prachtig bij het interieur, met SD en USB mogelijkheid)

- Antenne inclusief kabel vervangen (ben nog niet heel erg te spreken over de ontvangst, maar goed)

- Twee nieuwe Michelin Energy Saver voorbanden

- Lifehammers gemonteerd

- Maxi Cosi Tobi Reflex silver geplaatst voor onze kleine boef (reflex silver vond ik het mooist bij het interieur staan, ahum, mijn vriendin wilde liever een pipo de clown kleur maar die komt er bij mij echt niet in!!!)

- Pluggen uit de parafaan verwijderd a la Antonio

- Het VW-logo in de sleutel vervangen, was erg versleten

- Een originele VW trekhaakdop geplaatst (nergens te krijgen, dus stiekem omgeruild met die van mijn schoonpa :lol: )

 

Wat ben ik nog van plan:

- Modificatie van het interieurfilterhuis om lekkage te voorkomen

- Als iemand me kan helpen eens klooien met de software om de ramen met AB te kunnen openen en sluiten en de claxon het op slot doen van de deuren te laten bevestigen :embarassed:

- Lekker genieten en toeren (auto staat inmiddels op 245.000 km TDI74 kW)

 

 

Groeten,

 

Rob

post-5178-1423823278,891_thumb.jpg

post-5178-1423823278,9691_thumb.jpg

post-5178-1423823279,0316_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden