Ga naar inhoud
  • 0

draagarm


esmamaju

Vraag

hallo,

 

Ik heb gisteren mijn electrisch gedeelte van de absunit uit de auto gehaald, (was kapot en wordt nu naar Amerika verstuurd ter reparatie) ik had toen het plastic scherm van de wielkast los en zag dat er bij een oog van de draagarm wat in een oog van de carrosserie valt een bout mist.

Mijn vraag is nu dan ook of dit normaal is of hoort hier echt wat in...

Had helaas geen camera bij me voor foto.

Misschien komt dit een monteur ofzo bekend voor en weet wat ik bedoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

nee, is pas te zien als je de wielkap voor rondspattend water weg haalt, zit lager, is een brede arm die aan een kant vastzit aan de carrosserie met een soort rubber waarin hij omhoog en omlaag kan veren, aan de andere kant zit dat oog onder andere en meerdere bouten waaraan hij vast zit. Sorry ben niet zo technisch dat ik weet hoe het heet.

 

Ik heb een foto gevonden, volgens mij lijkt deze op mijn passat . die met de rode cirkel omheen mist volgens mij, dit oog komt tegne een oog van de carrosserie aan.

ga morgen kijken of ik het nog kan zien zonder de wielkap te verwijderen, maak dan even een foto.

post-5082-1423823207,5201_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

het gaat dus om een van de onderste draagarmen. is het de rechte (voorste) of de kromme (achterste), aan de achterste zit een plaatje vast met twee extra boutjes als er hier eentje van mist is dat niet zo erg maar zou er wel een m6 boutje van ongeveer 30mm in doen. maar als je een foto weet te maken kan ik je wel zeggen waar die van is en hoe belangrijk deze is,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden