Ga naar inhoud

Alle activiteit

Deze stream update zichzelf

  1. Gisteren
  2. Top! Bedankt voor de uitleg. De rolstoter zag er perfect uit ook de roller zelf was netjes en rolde soepel zonder geluid. De ketting hoor ik niet, ik heb nog niet gekeken naar de "ketting rek" maar als er te veel rek in zou zitten waardoor de timing verlopen is zou ik meerdere foutmeldingen moeten krijgen. Ik was wel van plan om de ketting te gaan vervangen komende maand omdat het dubbel massa vliegwiel wel geluid maakt en dan toch al veel los moet. Ik heb totaal geen documentatie over de onderhoud historie dus geen idee wanneer de ketting gedaan is. Ik ga morgen de kabelboom vanaf de ecu doormeten, ben er vandaag en gister niet aan toe gekomen ivm drukte. Als ik daar niets afwijkends in vindt zal ik dan opzoek moeten gaan naar een ECU?
  3. J.J

    ETKA online

    Ik ga het ook bekijken bedankt @Diver Maar geen idee hoe het moet??? Welkom op de website van KolkhoSnikov. Zulke unieke webtools vind je alleen bij ons (www-kolhosniki-ru.translate.goog)
  4. BARRY_TDI

    ETKA online

    Dank je wel Jan @Diver voor het delen👍
  5. Diver

    ETKA online

    Hier een site waar je tegen betaling in ETKA je eigen VIN kan invoeren en dan exact kan zien wat er in je auto voor onderdelen zitten, en dus ook de oem nummers kan zien. www.kolhosniki.ru
  6. De BT verbinding in de telefoon en DP/DM al eens verwijdert en opnieuw tot stand gebracht ? Dus net alsof je een nieuwe telefoon zou willen koppelen met het systeem.
  7. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb 3 (Android) telefoons in mijn bluetooth-lijst en krijg deze fout af en toe bij alledrie.
  8. kettingrek kun je wel zien in meetwaardenblok 093, die mogen niet meer dan -8 zijn al vraag ik me af, tot deze waarde heb je sowiezo geen problemen muv evt ratelen van de ketting. Als de nok van de HDpomp zo ver weg staat van de ijk-waarde dan is er wel iets verdraaid.. Dat heb je niet helemaal goed, de 5V lijn is dezelfde lijn/kabelstreng, dat is bij veel sensoren zo, het kan WEL zijn dat een andere sensor de 5V lijn naar beneden trekt, alleen krijg je dan eigenlijk altijd de melding dat er iets met de 5V lijn is. Dus net als met de massa, heeft dat een knooppunt waar meer massadraden bijeen komen. Overigens zoals je zelf al uitleest is er ca 8 bar, wat 50 moet zijn, de G247 koppelt dus terug wat ie hoort te doen, bij te weinig of teveel afwijking een signaal geven. Heb je overigens wel even gekeken toen je de HD pomp wisselde hoe de rolstoter eruit zag en de nok op de nokkenas?
  9. dan dus even de brakeboost aanleren
  10. Vdub

    foutcode 17925

    Hoofd/brandstofpomprelais is vaak dezelfde idd
  11. Afgelopen week
  12. toisha

    foutcode 17925

    nee hij start idd slecht en soms zelf helemaal niet
  13. wulfke

    foutcode 17925

    Zijn er nog symptomen welke u opmerkt aan de wagen, slecht starten, helemaal niet starten, uitvallen nadat deze gestart is, ....? Of is er enkel deze foutmelding en doet de wagen voor de rest alles wat deze moet doen ? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17925/P1517
  14. toisha

    foutcode 17925

    Hallo, Na mijn vorige post heb ik de auto uitgelezen en hij gaf in het totaal 15 motorstoringen aan, die allemaal te maken hadden met 1 probleem en dat was de nokkenasregelaar deze is vervangen en nu blijft er maar 1 code terug komen. Foutcode 17925 Hoofdrelais Funtie: Relais brandstofpomp (zie bijlage) welke relais word hier nou bedoeld? de hoofdrelais (waar zit deze en welk nr heeft deze) of is het de relais van de brandstofpomp (372) Met vriendelijke groet Toine
  15. Hoe is het met de ketting, hoe lang ligt deze er al op hoeveel leeftijd en hoeveel km?
  16. Volgens mij idee hebben ze niks aangeleerd Gewoon monteren en klaar Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk
  17. @Bart Gerrits had u deze bovenstaande stappen al ondernomen? zoals eerder ook vernoemd zou een specifieke foutlog u meer in de juiste richting kunnen brengen. Foutcode, fout beschrijving..
  18. @wulfke @diver Nou weer terug geweest naar garage , uitgelezen met de autel kwam uit onderdruk sensor kapot deze vervangen (zie foto) Maar meldingen blijven terugkomen hebben jullie enig idee ?? Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk
  19. Dat is wel een heel mooi schema, bedankt! Is sensor G40 de hallvoeler voor de as van de hogedrukpomp? Als ik het schema goed begrijp zit de G247 brandstofdruk sensor gekoppeld aan de G40, dus als sensor G40 een verkeerde waarde geeft kan dat invloed hebben op de G247 ? En dus een implausible signal veroorzaken?
  20. Oke volgende ronde Rowdy Bos - 2.pdf
  21. Bouwjaar: 2006 WVWZZZ3CZ6E183629 AXZ (3.2FSi VR6 4Motion) DSG6 - DQ250
  22. Wat zijn jou gegevens motor type en bak bouwjaar was 2003 ? dan kijk ik nog een keertje in Elsawin
  23. Je had toch een BDN motor? is het jou vin ook niet dan
  24. Dat zou echt top zijn, wat is uw woonplaats? Ik zat al bijna op het punt dat ik de auto in onderdelen moest gaan verkopen omdat ik echt geen idee meer heb. De ecu zit helaas ook vast met van de breekbouten dus die krijg ik er helaas niet uit
  25. Bedankt, maar ik heb een 3C 3.2FSi Vr6
  1. Laad meer activiteit
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden