Ga naar inhoud
  • 0

wat vinden jullie van de Becker Traffic Pro 7945


passatvw

Vraag

Ik heb een vraag, wat vinden jullie van deze radio-navigatie:

1INBE0001.jpg


  • Spec:
    Technische details
    Navigatie
    Dynamische navigatie, de snelste route, de kortste weg - de Traffic Pro met Bluetooth ® wireless technology berekent uw reisroute geheel volgens uw wensen. In 23 Europese landen en in 12 talen. Met de 166 MHz processor en de 32-bits RISC-architectuur komt u nu nog sneller op uw plaats van bestemming aan.
     
    Bluetooth® wireless technology
    De Bluetooth®-interface biedt de mogelijkheid mobiele telefoons met Bluetooth®-mogelijkheid op uw Becker Traffic Pro aan te sluiten door de Bluetooth® wireless technology. Hierdoor kunt u uw mobiele telefoon via spraakbesturing bedienen en eveneens de handsfree-functie gebruiken. Ook adres- en nummergegevens zijn tussen de mobiele telefoon en de navigatieapparatuur uit te wisselen. Snel en betrouwbaar.
     
    Gesproken dialoog-systeem
    Met 200 voorgeprogrammeerde gesproken commando's en 50 afzonderlijk aan te leren instructies voor het navigatiessysteem, de MP3-/CD-speler, de 2-RDS-tuner en desgewenst ook uw mobiele telefoon. Dit maakt de bediening van uw Becker Traffic Pro nu nog eenvoudiger en sneller. Spraakbesturing in het Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en Spaans.
     
    CD-/MP3-speler
    De quad-speed cd-rom speler biedt de hoogste geluidskwaliteit en een scala aan mogelijkheden. Natuurlijk kunt u naast normale cd's ook uw MP3-bestanden afspelen. Van een CF-kaart, een microdrive of een CD-R/CD-RW. Het scratchproof-mechanisme beschermt uw cd's optimaal en het robuuste shockproof-loopwerk waarborgt ook op slechte wegen schokvrij luistergenot.
     
    2-RDS-tuner
    Met de 2-RDS-tuner ontvangt u uw favoriete zenders altijd in de beste kwaliteit en gegarandeerd storingvrij. De noodzakelijke frequentiewisselingen worden automatisch en op een voor de luisteraar onmerkbare wijze uitgevoerd.
     
    TMC-technologie
    Via TMC (Traffic Message Channel) is op elk willekeurig moment de actuele verkeersinformatie op te roepen in het ingestelde zendbereik. Onafhankelijk van het tijdstip van uitzending. Zo kan de Becker Traffic Pro met Bluetooth® wireless technology direct reageren op de actuele verkeerssituatie en desgewenst de nieuwe reisroute berekenen.
     
    Opties
    Bent u veel onderweg en houdt u van afwisseling? Vul dan uw systeem aan met de 6-voudige Becker Silverstone 7860 cd-wisselaar.

(wat een reclame he? :shock: )

Doen of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik ben zelf van de MFD idee af.

Er zijn mij te veel mensen die mijn een mfd willen verkopen, ik vertrouw het niet meer, jah tuurlijk dan heb ik er 1 dan komt er nog een hele verbouwing van de wagen, middagje dremelen, en dan moet alles goed gaan.

Alles klaar,.........dan is mijn wagen opengebroken voor zo'n opzichtig scherm, nee laat maar is niet goed voor mijn nachtrust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met Becker heb ik zeer goede ervaringen. In de wagen van de zaak is destijds een nieuwe Traffic Pro Highspeed ingebouwd. Werkt perfect, is alleen enkele keren terug geweest naar Becker voor reparatie. Was echter een nieuw model toen, met blijkbaar enkele (exemplarische?) kinderziektes.

 

Qua navigatie zijn ze echt super. Kan vrijwel niets aan tippen.

 

Tja, en toch... Het is dat ik teveel eisen stel aan de installatie in de auto, anders kwam er ook een MFD in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tja, ach, men raakt verwend...

 

Als we in de vorige auto nu niet waren begonnen met 7" navigatie met dvd en dat soort meuk, dan waren we in de Passat wellicht tevreden geweest met een MFD.

 

Echter, met een dergelijke install, moet je de vorige altijd overtreffen eigenlijk. Nu dus maar wat flinker uitgepakt met 2 schermen, 2/3 dvdspelers, wat versterkers, DTS, subwoofers. (alles A-merken natuurlijk ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb er al 1 gehad van Becker, en die beviel mij wel goed, maar hoe bedoel je afleesbaarheid, mevr. Becker (was in mijn geval wel zo) zegt gewoon hoe je moet rijden. ik ga echt niet van het scherm in tekst vorm zitten lezen. En kaartlezen doe ik ook niet van het scherm, dan had ik gewoon een kaarthouder in de auto gehad, maar goed, smaken verschillen. :wink:

Tuurlijk een MDF, en dat wilde ik echt eerst, is natuurlijk wel mooi, :P maar dat weegt niet op de problemen die ik zou kunnen krijgen als ze mijn auto los breken voor mijn MFD of een anderscherm. :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Becker is topkwalitiet. Maar als ikmoet kiezen kies ik voor een navigatie met landkaart.

 

Kijk.... Jij begrijpt het Antonio ;)

Ik vertrouw nooit feilloos op de gesproken info.. Die heeft me al te vaak in de steek gelaten terwijl op de kaart duidelijk kan zien dat het anders moet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
met de eenvoud heb ik weinig problemen, maar wel met de kleur geel.

die vind je nergens terug in de passat.

Correctie: geel/groen

@ ChromPassat: Als ik meer kleuren wil hebben, dan zou ik een Cascade 7944 moeten nemen.

cascade.jpg

prijs: %u20AC1,299.00 (incl BTW, ex inbouw)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden